Lyver om alderen min

Heey!

Hvordan går det med dere? Jeg er klar for meetup nå, og sitter klar bak på kontoret på vita. Jeg gleder meg kjempemasse, og håper så mange som mulig av dere tar turen. Det vil være på Majorstuhuset fra klokken 15.00- 18.00, så kom♡ Gleder meg til å møte dere!

De siste dagene har jeg fått flere meldinger fra folk om at jeg lyver om alderen min. Jeg skjønte først ikke hvorfor folk trodde det, så derfor spurte jeg hun ene. Da fortalte henne at jeg ikke hadde hatt bursdag i år, og derfor er det rart at jeg er 21. Jeg har faktisk hatt bursdag i år, men det var inne på Paradise Hotel. Det er derfor jeg ikke skrev det noe sted, rett og slett fordi jeg ikke hadde tilgang til mobil. Jeg hadde bursdag 17. Februar, og det var under innspillingen til Paradise. Jeg hadde faktisk en ganske kjip bursdag i år, fordi Aleksander røk ut av hotellet dagen før bursdagen min. Det var under bakvendtlanduken i uke 10, så jeg gråt mye den dagen. Heldigvis er de i produksjonen verdens beste, og de gjorde alt for at jeg skulle ha en fin bursdag. Vi fikk jo masse kaker til frokost den dagen, og så fikk jeg ballonger, et kort og masse sjokolade til lunsjen. Så selvom bursdagen var kjip, hadde jeg uansett en fin dag. Det var en merkelig bursdag, spesielt siden jeg ikke hadde noe kontakt med familien og vennene mine hjemme.

Bilder fra bursdagen min inne på hotellet♡

Nå er jeg klar for meetup, woho!

14 kommentarer

Siste innlegg