Aleksander synes den var stygg

Heei!

Nå er jeg ferdig med to møter for dagen, og straks skal jeg ut å spise med noen jenter. Jeg forteller dere om alt det senere, men i mellomtiden kan jeg fortelle om en hendelse som skjedde.

Jeg har ønsket meg en veske lenge, og jeg har virkelig siklet etter denne vesken en god stund. Jeg tenkte likevel at jeg måtte vente litt med å kjøpe den, siden jeg akkurat kjøpte en ganske dyr veske.

Så etter en stund skulle jeg endelig kjøpe den. Jeg tok med meg Aleksander, og var så fornøyd i det jeg viste frem vesken. Han så bare rart på meg, og trodde jeg tullet. Jeg måtte jo da spørre han om den var fin, og da fikk jeg et svar som fikk meg til å ombestemme meg. Han synes veska var stygg.. Altså, der sto jeg med en av drømmeveskene mine i hendene, også er det svaret jeg får..

Når han synes den var så stygg endret selvfølgelig jeg mening. Jeg synes fortsatt vesken er fin, men jeg kjøpte den ikke. Kanskje jeg skal få med Aleks et par ganger til å se på den, så kanskje han endrer mening? Jeg håper hvertfall det, for jeg synes den er så fin!

Forresten så lurte Sofie og jeg Morten og Aleks. Vi fant noen kjoler på Primark i skikkelig grusomme farger. Min var knall grønn og Sofie sin var knall gul. Vi skulle se om de reagerte, og rett og slett se hvor langt vi kunne dra den. Det endte med at de ikke sa et ord om kjolene våre, så vi gikk rundt i byen i Portugal og hadde latterkrampe. Jeg har aldri følt meg så stygg før, og alle glante på oss. Så det å la meg gå i en knall grønn kjole er greit, men veska var ikke fin. Altså hva er det med gutter? Haha!

34 kommentarer
    1. Dette her er ikke ment frekt, men hvorfor skal du føle at du ikke kan gå med en veske fordi kjæresten din synes den er stygg? Så lenge du synes den er fin synes jeg du burde gå i det 🙂 Det er min personlig mening, men det er opptil deg selvfølgelig.

    2. Hva slags veske? Du burde jo ikke bry deg om hva andre mener så lenge du liker den selv. Jeg kjøper alltid vesker selv om moren min osv ikke synes noe om de så lenge jeg vil ha den selv

    3. Jeg synes det er riktig av deg å vente eller tenke deg om en ekstra gang når han seriøst syntes den var stygg, haha. ser det er mange over som klikker for at du lar deg påvirke av han. men det er viktig at kjærester er med å bestemmer hva den andre skal bruke og hva man syns hverandre er fin i <3 jeg har verdens beste forhold med verdens fineste kjæreste, og vi er alltid med hverandre og shopper og har meninger om hva den andre passer eller ikke

    4. Merkelig at du lar noens mening påvirke deg så mye, om du selv synes den er fin bør det ikke ha noen ting å si om hva noen andre synes.

    5. Er du naturlig blond, eller bleker du håret ditt ? Virker ikke som du bryr deg nevneverdig om leserne dine når du aldri gidder å svare på selv, enkle og naturlige spørsmal

    6. Du e helt rå ikke bry deg om Aleksander ikke lik den. Alle som følget med på paradis vet at han e litt rar men kan vi se vesken plisssss🙏🙏🙏

    7. Du kan ikke leve igjennom kjæresten din, kordan ska det gå dersom dok gjør det slutt? Stå på egne ben, og kjøp veska sjøl om kjæresten din ikke syns den e fin.

    8. Hva er greia med at du ikke svarer leserene dine ? Du lever av at folk klikker seg inn på bloggen din. Kan du ikke i det minste vise oss litt respekt ved å svare på enkle spm? Du har kun 20 kommentarer her, og de fleste spør om å få se vesken du har lagd et helt innlegg om..

    9. Anonym: Ja, og grunnen til at jeg ikke svarer på alle spørsmål i kommentarfeltet er fordi jeg har ukens spørsmål en gang i uken. Vesken er fra Gucci, og bilde kommer i ukens spørsmål 🙂

    10. Ser du svarer de fleste på spørsmålet om at du ikke svarer i kommentarer med at du har ukens spørsmål. Det er så mye koseligere for folk å kommentere når du gjør begge deler – altså svarer i kommentarfelt og har ukens spørsmål. Hvis ikke blir det som å sende mail til Telenor som ikke svarer på 3 dager.. kunne i det minste svart “det kommer i ukens spørsmål”.

    11. Det sa kjæresten min om et LV armbånd jeg skulle kjøpe og, også kjøpte han den til meg noen dager senere. Så var kun for at jeg ikke skulle kjøpe det selv. Haha

    12. Uksensspørsmål:
      Har du sluttet å bruke sånn eyeliner inni øyenkroken? sånn du pleide å ha før?

    13. Pleide å kommentere masse positivt på bloggen din før, meeeen ser ikke ut som du bryr deg uansett så

    14. Jeg bare elsker å lese bloggen din. Jeg kan kjenne meg så igjenn i postene dine. Du virker som akkurat min type 😚😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg