Kom og møt meg♡

ANNONSE

Hei dere!

Dette har jeg gledet meg så lenge til å fortelle dere! Allerede imorgen er det klart for meetup. Dere kan altså komme å møte Isabelle, Sandrathbeauty og meg. Meetupet kommer til å være på Vita på majorstuhuset, og jeg gleder meg så mye! Meetupet vil være fra klokken 15.00-18.00, altså nå imorgen- torsdag 17. August. Det vil også være 30% på all sminke fra Max Factor denne dagen, så man kan derfor handle med seg masse bra sminke til en billig penge. Jeg må nok innrømme at jeg er veldig glad i både leppestiftene og øyenskyggene, og jeg er ganske sikker på at noen leppestifter får bli med meg hjem imorgen. De 300 første som handler for over 200kr vil også få med seg hver sin gratis Lash Crown mascara fra Max Factor. Jeg har allerede testet ut denne mascaraen, og den er sinnsykt bra! 

Jeg håper så mange av dere tar turen, for dette ser jeg skikkelig frem i mot. Ta med deg vennene dine og kom, for jeg synes det er så koselig å møte leserne mine, og de som ser på videoene våre♡

​Kommer du?

14 kommentarer
    1. Jeg lurte på om dette var i Bergen eller i Oslo eller hvor nå en du bor😂 For jeg bor i Bergen har veldig lyst til og treffe dere men vet ikke hvor det e😭😭

    2. Jeg dør av den kommentaren.. “tror du at du er kjendis”😂
      Så innmari sjalu da. Selvfølgelig er Martine kjendis… hvorfor ellers er du her inne på bloggen? Kjendis vil si at man er et kjent ansikt og det er hun jo uten tvil! Er en grunn til st hun ligger på topp!
      Martine: skiiit i alle de kommentarene du får, folk er bare sinnsykt misunnelige! De vil også ha et liv som ditt. For de skjønner ikke hvor mye arbeid som ligger bak. Stå på, du er topp!! Beundrer dere som klarer å være på jobb 24/7(nesten i allefall).. høres veldig fristende ut til tider å kunne reise og få masse sponset mens man jobber, men samtidig er det veldig greit å ha en 8-16 jobb hvor man faktisk er ferdig på jobb når man kommer hjem. Folk skjønner ikke det, for det ser så enkelt ut. Men jeg vet at det er det ikke! (Tenk bare på alle
      Minuttene jeg brukte på å skrive denne kommentaren.. når man da skal skrive et helt innlegg, med godt innhold, bilder til osv.. for ikke å snakke om videoer..gøy, men absolutt ikke enkelt”. Keep it up😘😘

    3. Æ elske dæ, youtuben din og bloggen din, men Desverre så bor æ i Tromsø og har da ikke anledning til å komme selv om æ har veldig lyst😭 Beklager så mye❤

    4. Jeg kan ikke fordig jeg bor i Trøgstad:(( jeg gren nesten nor jeg ikke kunne komme og møte dere😭😭😭😭😩😩😩😩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg