GJENSYNSGLEDE♡

Hei dere!

Idag har jeg vært i byen så og si hele dagen. Vi dro dit først for å møte moren og faren til Aleksander. De har vært i Oslo en natt, så da har vi passet på å få vært mye med de. Vi spiste og koste oss, før vi etterhvert dro for å møte Therese. Jeg har ikke sett Therese på over en måned, så jeg har savnet henne skikkelig. Therese er en av bestevenninnene mine, så det å skulle være så lenge borte fra hverandre er ikke greit. Heldigvis er vi begge hjemme nå, og denne uken skal vi møtes flere ganger. Vi skal ut å spise imorgen, og i helgen skal vi på Findings. Det blir gøy, og jeg gleder meg kjempemasse!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Therese har også en blogg som dere finner HER

Nå har jeg akkurat kommet hjem og nå tenker jeg bare å slappe av resten av kvelden. Jeg tenker fortsatt mye på det som skjedde i går, men heldigvis har jeg gjort mye gøy i dag som får tankene mine over på noe annet. Imorgen er det også mye som skjer, og det er jeg glad for!

11 kommentarer

Siste innlegg