Få tankene over på noe annet

Hei dere!

Jeg håper dere har forståelse for at bloggen ikke var i tankene mine i går, men i dag er jeg tilbake. Det er alltid trist når sånne ting skjer, og som flere av dere skriver blir hunder som et familiemedlem. Jeg vil egentlig ikke snakke så mye mer om det nå, så vi snakker heller om noe annet.

I går kveld dro vi til byen for å overraske moren og faren til Aleksander. Det var veldig koselig å se de igjen! Vi dro ut å spiste, og så ble vi sittende lenge å snakke på hotellet. Det var kjempehyggelig, og jeg tror ikke vi var hjemme før i tolvtiden. 

I dag skulle jeg egentlig til Splay, men det ble avlyst. Derfor vet jeg ikke helt hva jeg skal i dag, men vi finner vel på noe. Jeg tror muligens vi skal ned til byen i dag også for å møte foreldrene til Aleksander. Jeg må hvertfall finne på noe, for jeg orker ikke å sitte inne å tenke. Jeg må finne på noe for å få tankene over på noe annet, så jeg tror jeg skal møte en venninne også. 

Jeg tenkte jeg også kunne snakke litt rundt dette flykaoset. Shit, folk engasjerte seg. Jeg vil bare si at selvfølgelig kunne jeg holdt det brettet, men i og med at det er hennes jobb tenkte jeg ikke at det kom til å bli et problem for henne å ta det med. Og jeg ser folk later som de har vært på samme fly, og disse menneskene har diktet opp sine egne historier. Jeg ville aldri brukt “Vet du ikke hvem jeg er eller?” for at jeg skal få det som jeg vil. Jeg har heller ikke sagt stygge ting til denne flyvertinnen, så jeg tviler på at alle de som mener de var på samme fly faktisk var det. Det må nok også ha vært en grunn til at damen på raden vedsiden av klagde til en annen som jobbet på flyet. Den damen som klagde jobbet som flyvertinne selv, og hun sa hun aldri hadde sett en lignende oppførsel på en flyvertinne før, og at hun synes det var flaut. Nå legger vi den saken død, så fokuserer vi heller fremover. Det er masse gøy som skjer nå, og jeg gleder meg! Jeg forteller dere om alt det senere♡ 

10 kommentarer

Siste innlegg