Jeg er lei meg

ANNONSE

Hei dere!

Nå er jeg faktisk skikkelig lei meg.. I dag er siste dagen her i Portugal med Lapoint, og jeg hadde gledet meg så mye til surfing i dag. Surfing er noe av det morsomste jeg har gjort og jeg hadde det så gøy i går. I går kom jeg meg opp på brettet så mange ganger, og det var så sinnsykt morsomt. Derfor gledet jeg meg skikkelig til å fortsette i dag, men hva tror dere har skjedd? I går kveld merket jeg at jeg følte meg dårlig. Jeg ble kjempetett i nesa, småvondt i halsen, hodet føltes tungt og jeg bare merket at jeg begynte å bli dårlig. I hele natt har jeg tatt nesespray og i dag da jeg våknet følte jeg meg skikkelig dårlig. Så jeg har nå klart å bli syk, og jeg er faktisk skikkelig lei meg. Jeg hadde sett så mye frem til surfingen i dag, men jeg må sette helsa først. Det å skulle gå ut i et kaldt vann tror jeg ikke er det lureste nå. Jeg har ikke tid til å være syk, for det er alt for mye som skjer hjemme fremover. Jeg må derfor heller bruke dagen i dag på å slappe av, og heller ta det med ro. Heldigvis tror jeg, og håper det her ikke er siste gangen jeg surfer. Jeg håper virkelig jeg får muligheten igjen om ikke så alt for lenge.

Jaja, jeg kan jo fortelle dere om hvordan det gikk i går. I går må ha vært den morsomste dagen med surfing her nede. Guttene fikk jo til surfingen fra dag en, mens Sofie og jeg sleit litt mer. Vi kom oss opp på brettet et par ganger de første dagene, men i går kom vi opp så og si hver gang. På de første surfetimene var jeg mer under vann enn over, men i går var jeg kun over. Det føltes så bra, og vi ville jo bare surfe mer og mer. Surfing er noe av det morsomste jeg har prøvd, og jeg er så glad for at vi fikk komme hit med Lapoint. Dette har vært helt fantastisk, og det å suse bortover på bølgene er så gøy. Det virket helt umulig i starten, men fysøren så gøy det er når man får det til. Jeg skulle gjerne vært her en uke til for å surfe, men dessverre går turen hjem imorgen. 

Fotograf: Jonathan Strömberg. Dere finner instagrammen hans HER

Jeg må også skryte litt av surfelæreren vår på Level 1, han fikk meg til å fortsette å prøve de gangene jeg helst ville gi opp. Han er så dyktig, og jeg følte meg hele tiden trygg. Jeg har skikkelig skrekk for å være under vann, men heldigvis gikk det fint fordi han passet så godt på. Det var så søtt og se da både Sofie og jeg klarte en bølge og kom oss helt inn til land, han sto og klappet og jublet. Han ble så glad da vi endelig klarte det, og da ble mestringsfølelsen enda større. 

Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne surfet i dag også, men når formen er som dette må jeg nesten stå over. Så kjipt.. 

Om dere vil lese mer om campen vi er på kan dere trykke HER, og om dere vil sjekke ut Level 1 kan dere lese mer om det HER

17 kommentarer

Siste innlegg