Fancy restauranter, shopping og bildedryss

ANNONSE

Heey!

I går tok vi oss en tur med bilen igjen, og vi kjørte til Lisboa. Vi hadde sjekket opp litt på forhånd, og det vi var mest gira på var så klart shoppingen. Det shoppingsenteret var virkelig gigantisk, og det ble med meg litt hjem derfra. Jeg tenker jeg kan filme en kjapp video, så kan jeg få lastet opp den på søndag. Jeg kjøpte ikke sånn alt for mye, men det ble litt. 

Da vi var ferdig på senteret dro vi videre til byen i Lisboa for å se litt der. Det var utrolig fint der, og vi koste oss skikkelig. Vi spiste også på et veldig fint sted, nesten litt for fint. Jeg merker jeg blir stresset av å være på så fine steder, spesielt når de som jobber der er så ordentlige. Jeg er faktisk ikke fan av dyre restauranter der man får tjue småretter som er bittebittesmå. Dere vet de restaurantene der det er så fancy at man kun får et salatblad og en kjempeliten fiskebit på toppen liksom. Det er ingen ting for meg, så jeg ble ganske stresset da vi først fikk inn brød med noe små leverpostei lingnende greier til å ta på. Vi bestemte oss heller for å bestille burgere, og de var veldig gode. Da vi skulle dra derfra kom de med en “dessert” til oss, og det var en liten gelébit og en marshmallow. Haha, jaja!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Topp- Okeysi  Shorts- Zara  Sko- Ulanka  Veske- Michael Kors

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg vet ikke helt hva denne statuen heter, men jeg har sett flere bilder av den før. Jeg så den faktisk fra flyet da vi fløy hit, og ingen av de andre skjønte hva jeg mente. Nå fikk de se den selv, haha!

 Processed with VSCO with s2 preset  Processed with VSCO with s2 preset

Meg og guttene♡ 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Det var en liten bod ved stranden som solgte juice og drinker. Vi kjøpte oss hver vår pasjonsfrukt juice, og det er det beste jeg har smakt. Den var så sinnsykt god, og denne vil jeg lære meg å lage selv. Vi kjøpte uten alkohol, men jeg er helt sikker på at denne er god med også. Jeg elsker pasjonsfrukt, så denne var perfekt for meg!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Mannen på bildet over lagde disse tårnene av steiner. Det var helt sykt å se da han prøvde å finne steiner som klarte å stå oppå den andre steinen. Jeg skjønner ikke hvordan han klarte å få de til å stå der, og i tillegg hadde han laget skulpturer og malt på flere. Jeg må nok si at jeg ble mest imponert over haien, hehe!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Nå skal jeg komme meg i dusjen, og så skal jeg ut å se på guttene spille volleyballkamp. De har en turnering på campen i dag, og Aleksander kom akkurat inn og sa de var i finalen. Derfor må jeg nesten ta en tur ut for å se på de. Synes det er så morsomt at de arrangerer så mye på campen her. Alt fra yoga, volleyballturneringer, besøke vingård og turer til Lisboa. Vi valgte å dra til Lisboa selv med bil, men jeg tipper det hadde vært like bra om vi hadde dratt med de andre. 

Vi blogges♡

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg