Ukens spørsmål 18

ANNONSE

Heey! 

Endelig er det fredag, og da er det klart for ukens spørsmål igjen. Husk at om dere har noen spørsmål, så er det bare å legge igjen en kommentar. Jeg håper dere liker svarene♡ 

​Kan du svare på spørsmål om Lapoint? Ja, jeg tenkte jeg kunne ha en liten spørsmålsrunde om Lapoint. Så gjerne kom med spørsmål rundt det, så svarer jeg på det i løpet av noen dager.

Hvor redigerer du bildene dine? Jeg redigerer bildene mine i VSCO, og jeg bruker så og si kun S2 filteret. Så justerer jeg lyset og temperaturen litt, og det er vel det jeg gjør. I blant bruker jeg Perfect 365 også.

Hvor er kjolen fra? Jeg aner ikke dessverre. Jeg kjøpte den på et senter i Spania, men det var kun en liten bod som solgte disse kjolene. Det er heller ikke noe merkelapp inni, så jeg har ingen anelse om hvor de kommer fra. 

 Processed with VSCO with s2 preset

​Får du noen gang problemer med ryggen på grunn av puppene? At det blir for tungt? Nei, det har jeg heldigvis ingen problemer med. De eneste gangene jeg merker litt ubehag med puppene er de gangene jeg får massasje og noen trykker veldig hardt ned mens jeg ligger på magen. Ellers klarer jeg fint å ligge på magen, og jeg har aldri fått vondt i ryggen.

Hvordan gikk det med migrenen inne på Paradise Hotel? Jeg hadde med migrenepillene, og jeg tror jeg bare fikk bruk for de to ganger der inne. Vondt i hodet derimot hadde jeg ofte, og da fikk jeg smertestillende av produksjonen. Det virker som at mange tror migrene og hodepine er det samme, men det er det absolutt ikke. Så hodepine hadde jeg ofte der inne, mens migrene hadde jeg rundt to ganger mener jeg å huske. 

Hvordan reagerte vennene dine da de fikk vite at du skulle være med på Paradise Hotel? Jeg fortalte det ikke til noen av dem, men jeg tror de skjønte hva greia var da jeg ikke hadde vært aktiv på Facebook på alt for mange timer. Et par av venninnene mine var ganske skeptiske i starten, men det virket som de synes det var veldig gøy når jeg var med. De støttet meg veldig og heiet på meg. Jeg fortalte så klart heller ingen at jeg hadde vunnet, fordi jeg tror ingen hadde trodd at jeg skulle klare det. På finalefesten begynte Therese å gråte i det jeg vant, og det synes jeg var så koselig♡ 

​Du har så fin hud! Hva bruker du av hudprodukter? Tusen takk! Jeg hater egentlig disse spørsmålene, fordi jeg synes det er ganske flaut å svare på. Jeg bruker ingen hudprodukter, men jeg tar ansiktsmasker i blant om det telles? Haha! Jeg bruker også fuktighetskrem i blant om huden min er tørr, men ellers bruker jeg ingen ting. Jeg tar av sminken med en sminkeserviett, og det er det. Jeg burde egentlig komme meg til en hudpleier som kan anbefale noen produkter til meg, men så langt har jeg ikke kommet enda. 

Prøver du å bli gravid? Nei, absolutt ikke. Jeg er 21 år, og hverken Aleksander eller jeg er klar for barn. Det å få barn nå er ikke en gang i tankene, og i tillegg har vi kun vært sammen i under et halvt år. Det er alt for tidlig til å skulle begynne å planlegge barn synes nå jeg, og jeg går fortsatt på p-piller. Så barn blir det nok ikke på meg før om flere år.

Når begynte du med sminke? Jeg begynte ordentlig med sminke i tiende klasse tror jeg. Jeg begynte med litt mascara i niende, men det var vel i tiende jeg begynte ordentlig. Så jeg var ganske sent ute i forhold til venninnene mine, og sikkert sent ute i forhold til hva som er vanlig i dag.

​Hvor gammel var du da du tok piercing i navlen? Den tok jeg da jeg var 16 år gammel, og mamma og pappa var ikke veldig happy da jeg kom hjem med den. Man kunne være 16 år for å ta piercing uten foreldre til stedet, og da tok jeg selvfølgelig den muligheten. Jeg sa det til dem dagen før, og de sa nei. Likevel kom jeg hjem dagen etter med piercing i navlen, og da hadde de ikke så mye å si på det. Jeg synes det er ganske merkelig nå at det ikke er 18 års grense på piercinger, men akkurat på det tidspunktet da jeg tok den var jeg nok evig glad for det.

Går du og Aleksander nakne foran hverandre? Ja, det gjør vi. Vi har på en måte sett alt av hverandre, så det å skulle gå nakne foran hverandre tenker jeg ikke på som rart. Jeg sover naken, og går for det meste naken hjemme. Aleksander går også ofte naken, og jeg tenker ikke over det en gang.Vi har sett alt av hverandre, så det å skulle se han naken er ikke noe merkelig.

​Har du og Morten hatt sex i Portugal? Ja, vi møtes ofte utenfor rommene og har sex på fellesdoen :-))) Haha, nei hva tror dere? Morten er sammen med Sofie, og jeg er sammen med Aleks. Det kunne aldri falt meg inn å ha sex med noen andre, og det samme tenker nok Morten. 

Hva hadde du gjort om Aleksander hadde fridd til deg imorgen? Jeg er ikke klar for å gifte meg enda, så jeg hadde nok fått litt panikk. Jeg hadde vel sagt ja, for hvis ikke hadde det kanskje virket som om jeg ikke ville være med han. Det hadde kanskje muligens vært slutt om jeg hadde sagt nei. Likevel hadde jeg nok da fortalt at det bryllupet skal ikke skje før om en del år. Heldigvis tror jeg ikke Aleksander har planer om å fri, for det er alt for tidlig og vi er ikke helt der enda. 

Når fikk du utbetalt pengene du vant på Paradise? De fikk vi dagen etter finalen ble sendt på TV, så jeg fikk de ikke før tre måneder etter vi kom hjem fra Mexico. Jeg glemte helt de pengene etterhvert, eller jeg glemte vel egentlig at jeg hadde vunnet. Haha, så det gikk vel ikke opp for meg før jeg så episoden selv på finalefesten. 

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg