Er egentlig Sofie og jeg venner?

Hei dere!

De siste dagene har det kommet inn noen kommentarer i både Sofie og mitt sitt kommentarfelt om at vi faker vennskapet vårt. At vi egentlig ikke er venner, men later som vi er det kun fordi vi fikk denne turen sponset. Jeg synes det er veldig merkelig at noen tror vi ville dratt på tur med hverandre om vi hadde vært uvenner. Sofie og jeg er veldig gode venner, og hun er den jeg kommer best overens med av jentene fra Paradise. Vi snakker så og si daglig, vi hjelper hverandre med bloggene og vi møtes når vi har tid. Begge har mye å gjøre om dagen, og derfor får vi ikke vært sammen like mye som vi kanskje ønsker. Vi har også begge kjærester som kommer veldig godt overens, og det er jo kjempehyggelig. Det er så gøy at vi fire finner på ting sammen, og spesielt det at vi reiser sammen. 

Vi har også fått kommentarer om at vi aldri hang sammen på TV, men nå er vi plutselig venner. Da synes jeg du som skrev denne kommentaren skal se sesongen på nytt, for vi var mye sammen der inne. Sofie var vel den jenta jeg hang med mest (helt til jeg valgte å få henne ut. Haha, neida). Vi var sammen mye der inne, men selvfølgelig blir ikke alt vist på TV. På TV fikk man se veldig lite av hva som skjedde, og det var jo fordi det skulle bli spennende for dere å se på. Det er ikke så spennende å se på Sofie og meg ligge å sole oss, og snakke om hva vi skal gjøre når vi kommer hjem. 

Så ja, Sofie og jeg er venner. Vi er gode venner, og vi har det alltid kjempegøy sammen. Jeg ville aldri dratt på denne turen med Sofie og Morten om jeg måtte fake at vi var venner, for det tror jeg hadde blitt veldig slitsomt i lengden. 

15 kommentarer
    1. Spørsmål til ukens spørsmål: hva synes du om at det skal bli forbutt med sminke på skolen etter skolestart 2017 pga press, tror du det vil hjelpe, føler selv at det er mer klespress, og at jeg får mindre lyst å dra på skolen fordi jeg føler meg stygg uten sminke link til artikel http://tiz.no/sminke-forbudt-skole/

    2. Andrea, det er lov med sminke på skolen. Dette er et tema som har vært på bordet i mange år, men det blir avslått hvert år, fordi det rett og slett ikke er mulig å få til. Jeg var også livredd for at dette skulle bli en greie, men det er ingenting å stresse med❤️ Håper du får et fint skoleår

    3. Jeg tenker bare alltid på det der med den shavingen din da Aleks kom inn på Hotellet igjen. At du valgte Sofie over Isabell. Så sa du noe som; Det er Sofie som har står meg nermest her inne på hotellet. Da ble jeg glad. Foe jeg ville at du og Sofie skulle liksom ha et sterkt forhold der inne.

    4. Hvor har du kjøpt denne minni mus genseren som er en sånn rosa kosegenser? 😍

    5. Anonym: Martine og isabelle er bestevenner. Hun mente kanskje utenom Isabelle.? Uansettt så er hun vel glad i begge! 💙💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg