Om jeg bare hadde likt vin..

ANONNSE

Hei dere!

I går var vi som sagt på vingård, og herregud så idyllisk det var der. Jeg skjønner godt hvorfor så mange gifter seg der, for det var sinnsykt fint. Jeg hadde aldri vært på en vingård før og jeg visse helt ærlig ikke hva det gikk ut på. Jeg visste jo så klart at man fikk vin der, men stort mer visste jeg ikke. Det første som møtte oss da vi kom dit var vinglass, og jeg hoppet ikke akkurat i taket av det. Haha! Jeg liker faktisk ikke vin, og jeg tror jeg aldri kommer til å like det. Det er flere ganger jeg blir servert vin, og da drikker jeg det. Jeg klarer å drikke vin, men jeg synes ikke det smaker godt. Jeg er ikke den personen som tar meg et glass vin til maten, men jeg tipper det bare er noe jeg må lære meg å like. Det haster jeg ikke med for å si det sånn, for jeg synes cola smaker mye bedre til maten! Vi fikk også fortalt historien til denne vingården og om hvordan de lager vinene sine. Jeg synes det var veldig koselig å være der, selvom jeg ikke liker vin. Vi ble nemlig servert en ny type vin for hvert sted vi kom til på vingården, og det virket som at alle synes vinene vi fikk servert der var kjempegode. Jeg er hvertfall veldig glad vi dro dit, for det stedet var magisk. Hvite duer og høner som løp rundt, åh koselig!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Mm, later som jeg drikker litt vin. Haha!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Disse druene var sykt gode! Jeg tror jeg aldri har smakt noen så søte druer før.

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

♡♡♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dette stedet her var så fint, og det minte meg litt om Paradise Hotel. Jeg fikk skikkelig den loungefølelsen, og det var mønster på bakken slik som det var på hotellet i Mexico. Jeg kjente et skikkelig savn når jeg så det stedet der, for gud som jeg savner Paradise Hotel nå. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Fine guttene

 

 

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg