Vi skal reise bort

ANNONSE

Hei dere!

I går hadde vi det skikkelig koselig, selvom det ble veldig endring i planene. Vi skulle jo egentlig dra en tur ut på byen her, men det skjedde ikke. Jeg er veldig glad for det i dag, for da hadde det nok blitt hardere å stå opp. I tillegg fikk jeg skrevet ferdig innlegg for dagen i går kveld, for i dag kommer jeg til å være bortreist hele dagen. Vi skal nemlig ta oss en kjøretur inn til Lisboa, og jeg gleder meg så mye! Vi har funnet ut at de har en stort kjøpesenter der med blant annet Primark, Bershka, Stradivarius, Forever 21, og det beste.. SEPHORA. Ææ! Kjipt for meg at jeg shoppet alt for mye i Spania, så det blir ikke noe storhandel på meg i dag. I dag skal jeg kun kjøpe noe om jeg virkelig trenger det. Hehe, det sier vel alle? Jeg kan sikkert få laget et innlegg med innkjøpene imorgen, for jeg tror ikke jeg skal kjøpe så mye og da er det ikke vits med video. 

Vi har forresten planer om å oppleve litt av byen også, for vi kan ikke bare gå rundt på shoppingsenteret. Vi har allerede sjekket opp litt, og det virker som det er mye gøy å finne på i Lisboa. Jeg er spent på hva vi kommer til å gjøre der, men først venter en lang biltur. Eller ikke lang, men det tar vel litt over en time vil jeg tippe. Jeg blir veldig fort rastløs i bilen, men vi får håpe det går fort. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Haha, litt blåmerket etter surfingen.

Disse bildene tok vi forresten på vingården i går, og jeg gleder meg så mye til å vise dere alle bildene derfra. Jeg har allerede skrevet ferdig innlegget, og jeg tror det ble nærmere 30 bilder som dere straks får se. Det var så sinnsykt fint der, så jeg må liksom vise dere alt. Så jeg håper dere er klare for et skikkelig bildeinnlegg om ikke så alt for lenge♡

8 kommentarer
    1. Var i Lisboa i sommer også!!😍 Det er så fint der! Dere må dra på Colombo Centro, men er kanskje det dere har tenkt til😏

    2. Wææ. Er i Lisboa nå❤️ Veldig fint her. Dere burde også drar til et kjøpe senter med 7 etasjer ellerno Med bare merkeklær på salg osv. Kjøpesenteret heter: el corte ingles! Kos dere da<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg