Har Aleksander flyttet inn hos meg?

Hei dere! 

Er det et spørsmål jeg får veldig ofte, så er det om Aleksander har flyttet inn. Jeg skjønner at mange lurer etter vi kjøpte kommode til han, og i går sa han jo i videoen sin at han ikke fikk trent like mye etter han flyttet til Oslo. Så, har han flyttet inn? Han har vel på en måte det, men samtidig ikke. Han bor hos meg når han er i Oslo, og ellers bor han med familien sin i Bergen. Aleksander har på en måte to hjem, og det er i Bergen og hos meg. Vi begge synes det fungerer veldig bra som det er nå, og vi stresser ikke med det å offisielt flytte sammen. Jeg føler vi bor sammen, og det føler han også. Han har jo noen ting hos meg, og bor jo hos meg når han er i Oslo. Aleksander drar hjem til Bergen når han selv ønsker det, og da blir han hjemme så lenge han vil. Om det blir for lenge, så tar jeg meg gjerne en tur til Bergen. Jeg elsker å være i Bergen hos familien til Aleksander, og jeg skulle gjerne vært der mye oftere. 

Processed with VSCO with s3 preset

Jeg er veldig glad vi har det sånn som vi har det nå, for jeg vet at Aleksander ofte savner familien og vennene sine i Bergen. Derfor er det aldri noe problem når Aleksander reiser hjem, for han vet han alltid er velkommen til sitt andre hjem her i Oslo hos meg. Det blir vel sikkert til at vi flytter et annet sted etterhvert, og da kommer det kanskje til å føles mer som at vi har flyttet sammen. Men også da kommer Aleksander til å dra hjem når han vil det, for jeg skjønner at han ikke vil være borte fra familie og venner i alt for lang tid. Så det kommer med andre ord ikke til å bli noe annerledes fra hvordan vi har det nå, om vi en dag velger å flytte et annet sted. Haha! Jeg vet ikke helt om dere skjønner hva jeg mener, men vi bor vel så og si sammen♡

7 kommentarer
    1. Når du har ukens spørsmål, kan du ha flere spørsmål? sikker på at når du har åpen snap får du mer enn 5 spørsmål hahah

    2. Hei, lurte på hvilket hotel dere lå på i Spania og London? Ikke relatert til dette innlegget men trenger tips til et bra hotel å ligge på☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg