Vi husker ikke hvilken dato vi ble kjærester

Hey!

Er det et spørsmål jeg daglig får spørsmål om, så er det hvordan og hvilken dato Aleksander og jeg ble sammen. I og med at så mange spør, så er det vel fordi jeg aldri har skrevet noe særlig om det her på bloggen. Sannheten er at vi ikke husker når vi ble sammen. Det er skikkelig flaut, fordi som regel har alle kjærestepar har en dato. Det eneste jeg vet er at det var i mars. Vi kom hjem fra Mexico 2 mars, og han kom vel til meg en uke etter det. Derfra gikk det ganske fort til vi ble sammen, og vi ble sammen nesten med en gang vi kom hjem fra Mexico.

Når folk spør meg om hvordan vi ble sammen er jeg heller ikke helt sikker. Det skjedde ute på byen, men ingen av oss husker akkurat hvordan. Han hadde vel sagt det til meg tidligere på kvelden at jeg var kjæresten hans. Og senere på kvelden måtte jeg spørre han om vi var sammen, for jeg visste jo ikke om han tullet. Jeg fikk selvfølgelig ja da, og etter den kvelden har vi vært kjærester. Problemet er bare at jeg ikke husker hvilken dato dette var, og det irriterer meg skikkelig. Jeg skal se gjennom bildene mine på telefonen, så skal jeg sjekke hvilke dager vi var ute i mars. Kanskje jeg finner datoen da? Jeg håper hvertfall det, haha!

Så her fikk dere en forklaring på hvorfor jeg ikke har svart på disse spørsmålene. Det er rett og slett fordi vi ikke husker. Surrehuer begge to, hehe! 

Processed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 preset

Jeg er hvertfall utrolig glad for at jeg møtte Aleksander, selvom jeg ikke husker datoen vi ble kjærester. Jeg blir mer og mer forelsket for hver dag som går, og han er min bestevenn og kjæreste♡ Jeg er heldig!

 

11 kommentarer
    1. Et tips: dere tok mest sannsynlig bilder med mobilen den dagen dere ble kjærester! På bildene kan du se dato

    2. Du e skikkelig pen Martine, og veldig heldig som møtte Aleksander! Dere er perfekte sammen, og jeg unner deg alt det beste ❤️Hate kommentarene tar du ikke til deg for det er ikke verdt å ta vare på di kommentarene! Jeg heier nå og kommer alltid til å heie på deg! Du fortjener d

    3. Ja vi skjønner det nå, du elsker Aleksander! Du skriver det hver dag jo haha. Du er nyforelsket, seff er alt fantastisk. Om 1-3 år , går det nedpver og forelskelsen tar slutt (vitenskapelig bevist) men dere kan fortsatt elske hverandre. Det er da dere må bli sterke. Typisk at du tenker “jeg er ganske sikker på at han er the one og jeg kommer å være forelsket i han for alltid” men girl. Nei

    4. Hvis dere ikke finner bilde med dato kan du spørre noen andre som var på festen kanskje de har noen bilder fra festen hvor man kan se datoen<33

    5. Så glad på deres vegne! Blir glad av å se kjærligheten dere har for hverandre! Dere fortjener alt godt ❤️

    6. Når Alex eller du slår opp så skal eg bli sammen med deg Martine!!! Du e kansje noko av da finaste eg har sett 😘😘❤️❤️❤️😍😍😍😍😘❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg