Klarte jeg å surfe? + BILDEDRYSS

ANNONSE

Heei!

Først og fremst må jeg bare si tusen, tusen takk for alle kommentarer på siste innlegg. Jeg har lest gjennom alt, og jeg blir så sinnsykt glad over å se at det fortsatt finnes snille mennesker der ute. Dere er best♡ 

I dag har vi hatt en veldig fin første dag her i Portugal. Vi dro ganske tidlig inn til byen for å leie bil, og så var det klart for surfing. Vi var ikke ute på havet i dag, men det skal vi imorgen. I dag hadde vi en mer opplæring, også fikk vi padle og prøve å stå på brettet ved en innsjø. Jeg synes det var veldig greit å starte så rolig, for jeg var ganske redd for at de forventet at vi skulle fange alle bølgene i dag. Heldigvis gikk det utrolig fint, og for en mestringsfølelse jeg fikk da jeg kom meg opp på brettet. Den ene gangen klarte jeg å stå ganske lenge også, før jeg tilslutt mistet balansen og datt under vann. Det var så morsomt, og jeg gleder meg allerede til imorgen! Forresten, la oss snakke om våtdrakten. Den var jo umulig å få på. Haha, masse respekt til de som surfer hver dag og må ta av og på den drakten ofte. Jeg tror jeg brukte rundt ti minutter å få den på, og jeg følte meg veldig lite babe da jeg endelig fikk den på. 

Processed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 preset

Nå skal vi dusje og fikse oss, og så skal vi ta oss en kjøretur. Jeg er så glad for at vi har leid bil, for da kan vi kjøre masse rundt her og oppleve ting i område her. Jeg aner ikke hvor vi ender opp i kveld, men jeg tipper det blir gøy uansett. Det er så mange fine steder her å ta bilder, så kameraet blir med!

Vi blogges senere♡

30 kommentarer
    1. Er i Portugal selv og holder på å surfe kjempe gøy, mestringsfølelse skal du ha er veldig vanskelig å stå på brette for første gang, imponert

    2. Bra de tar det rolig og lykke til i morgen. Dette blir gøy å lese Åssen du klarte deg i morgen
      Ha en forsett fin dag og håper været bar bedre i dag en i går. Mente jeg leste på sofies blogg at det var litt kaldt når dere kom Hehe

    3. Jeg hater og si det men du er en av få personer jeg faktisk misunner utsenede på haha!
      Men hvilket kamera har du og har du tips til hvordan du får bildene dine så “profesjonelle” ? 🙂
      Hadde vært gøy og sett et inlegg om det! 😀
      Du er rå!

    4. Høres ut som en utrolig koselig og morsom dag. Jeg digger deg virkelig Martine<3 du er så pen og så flink med det du driver med. Stå på og kos deg videre:)

    5. Det ble sykt bra bilder og du og Alex er et sååååå fint par!!! #goals
      Har du noen tips til en jente som har lyst på kjæreste???? Elsker bloggen din❤️

    6. Hei martine! Jeg syns du har veldig fine innlegg på bloggen din og du virker som en oppegående jente. Men jeg har fått et inntrykk av deg som forteller meg at det ikke går an å være mer falsk enn deg! For det første sier du at du ikke har noe imot sofie i innleggene dine, det er bare bullshit! Du så ikke på sofie, du hang ikke med henne når det ikke handlet om spillet engang inne på hotellet! Du er med henne på turen, men føler ikke at du vil være med henne der nede. Jeg personlig liker sofie bedre fordi hun både inne på hotellet på tv, fortalte om de hun likte og ikke, mens du ville ikke at andre skulle tenke noe negativt om deg! Du er det motsatte av Aleksander så skjønner egentlig ikke hvorfor det forholdet fortsatt fungerer. Du sier at du blir lei deg av de kommentarene folk slenger til deg, men har du noen gang tenkt på hvorfor folk sier det de sier? jeg vet at det er feil av folk å sende deg meldinger og si at de ønsker deg dø, men kanskje det er deres måte å uttrykke seg på. Istedenfor å skrive 40 lange innlegg hver eneste dag, kan du heller skrive om hvorfor du er så falsk som du er, hvordan du virkelig er, enn å skrive hvor godt du har det✌🏻

    7. Kristin: Her må nok du ha fått et veldig feil inntrykk. Sofie var min nærmeste inne på hotellet helt til Isabelle sjekket inn. Sofie og jeg hang mye sammen, men alt blir ikke vist på TV. Sofie og jeg snakker daglig, og jeg ser på hun som min nærmeste av de jeg møtte på Paradise av jentene. Synes det er veldig kjipt at du har fått denne oppfatningen av Sofie og mitt sitt forhold.

    8. Vet du hva Martine? Å si det der kan du bare drite i. Vi ser deg på tv og vi ser deg i virkeligheten. Du er aldri med sofie. Og så langt det er snakk om på hotellet, jeg vet at ikke alt vises på tven, men det var ikke en eneste gang jeg så dere henge sammen. Men uansett så vil ikke jeg sitte å diskutere med en person som er full av løgner. Og hun andre besteveninnen din isabelle er like falsk som deg, så henne fortjener du 110%😂 Du får kose deg med å lyve til deg selv resten av livet ditt, jeg bare sier at det er en grunn til at folk fuckings meg hater på deg som de gjør

    9. Du har veldig fine bilder og innlegg, du og Alex er veldig søte sammen og du og Sofie er begge babes og jeg elsker dere❤️

    10. MartineOgAleks4life! Dere virker så lykkelige sammen:) det er så goals at dere er sammen<33jeg R så utrolig glad på dine vegne at du fant en så fin fyr som han<3jeg har ikke finnet min sånn fyr enda har du noen tips?💗Også syntes jeg det R litt rart at andre jenter ikke aksepterer at han R din når både du og aleks ikke er utro? Så jeg liker ikke at du får hate Martine:( håper du ser kommentaren min og svarer:)💗💗

    11. Hatskommentaer er faktisk ulovlige i Norge, å gjør Martine sin rett så anmeldelse ho dæ til politie, blir artig både før famile og venna å se korsn person du egt e! I tillegg ser vi ca 30 min av alt inne på hotelle, e jo så mange stilbilda! Av di 30 min kan man ikke se kem som hele tida e ilag! Ser ut som du egt bare misunne Martine vennskapan og kjærligheten ho har i livet, mens du sett hjemme med null fame og skriv hat pga du skulle ønska at ho ikke hadde det så bra! Skjerp dæ, e du 12 eller 20 år, uansett, e man kommet sæ på nett så bør man å vite korsn man oppfør sæ! MOTSATT AV DET DU GJØR HVERTFALL HAHAHA! Korsn e ho meir falsk enn dæ som sitt å gjem dæ bak en skjerm! Stakkars lille nettroll! Håpa du lær

    12. Nice er det bare folk fra norge på den campen eller hva? Jeg viste det…rumpe bilde…det bare måtte komme 🙁

    13. Hahahahah må si jeg lo høyt etter å ha lest dennsiste kommentaren. Men vet du hva kjære deg 😂 Hvis du vet alt om livet mitt som hvor dårlig jeg har det, hvor dårlig det går med familien og vennene mine, så skal du vel kanskje også hvem jeg er og hvor gammel jeg er da? 😂😂 man trenger nødvendigvis ikke å ha det dårlig forbå skrive det man mener. Jeg liker det martine skriver på bloggen sin utenom det som ikke er sant og derfor konfroterer jeg henne. Trenger egentlig ikke at noen andre blander seg inn i hva jeg sier til martine, men det viser bare hvir mye du liker drama 😅

    14. Det kan godt hende at det ikke går så bra med familien din, men det gir deg INGEN grunn til å begynne å skrive hat om Martine…. Hun er så nydelig og du sier at Sofie og hun ikke er sammen, de er jo på ferie sammen akkurat nå… Martine du er utrolig og drit i henne, hun er sjalu

    15. Elsker alle de fine bildene av deg aleks og Sofie! Dere er så fantastiske alle sammen!! Digger dere alle

    16. Du er syyyyykt pen. Du er flink også. Jeg glemte og sende kommentar på forrige innlegg, men jeg gjør det nå. Jeg synest at du er verdens beste blogger. ❤❤❤❤ elsker deg. 😘

    17. Så fin du er uten så mye sminke! Og uten extensions (som jo aaalle har for tiden – heldigvis på vei ut, tror jeg?)

    18. Kan du se på yt kanalen min å hjelpe meg med å få flere abonenter jeg har abonert på kanalen deres kanalen min heter viktoria flatla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg