Første natt på campen- sinnsykt kaldt

ANNONSE

Hey!

Nå har vi akkurat fått i oss litt frokost her på campen, og vi skal straks dra å surfe. Jeg gleder meg skikkelig nå, og jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå. Jeg må si jeg er overrasket over hvor stor denne campen er, og det virker skikkelig koselig her. Det eneste er at det er sinnsykt kaldt her, så jeg har jo pakket helt feil. Jeg har bare med sommerklær, så vi må nok en tur på shopping etterpå. Vi får håpe det blir varmere utover dagen, for jeg fryser jo hele tiden. Ellers skal vi prøve å få leid oss en bil her nede, slik at vi kan kjøre litt rundt også. 

Nå må jeg fikse meg litt før vi skal surfe, så vi blogges senere. Jeg er veldig usikker på hvor lenge vi skal surfe, så jeg har skrevet ferdig noen innlegg♡

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg