Ukens spørsmål 17

Heey!

Jeg velger helle å poste ukens spørsmål i dag, fordi jeg lå med migrene i hele går. På kvelden dro vi til en venninne og spiste der, så derfor fikk jeg dessverre ikke tid. Derfor blir det heller i dag, og jeg håper dere liker svarene! Om det er noe dere lurer på er det bare å legge igjen en kommentar, så svarer jeg på det i løpet av uken♡

Hvordan er forholdet ditt med Andrea fra Paradise? De få gangene jeg møter henne er det veldig koselig! Det er alltid hyggelig å møte de man var i Mexico med, men jeg har daglig kontakt med ganske få av dem og da inkludert Andrea. 

​Hvordan reagerte du første gangen du så deg selv på TV? Jeg husker jeg synes første episoden var helt forferdelig, og jeg synes jeg så helt annerledes ut. I tillegg hatet jeg stemmen min, og jeg føler jeg så mye større ut på TV enn hva jeg egentlig er. Det tok ikke mange episodene før jeg vendte meg til det da, og da gikk det helt fint!

Hva synes foreldrene dine om at du tok silikon? De var veldig i mot det i starten, og de nektet meg faktisk å ta det først. Jeg hadde planer om å ta det så fort jeg var 18, men de snakket meg bort fra det. Da jeg var 19 og hadde bestilt time var de veldig støttende begge to, og da jeg hadde tatt silikonen var ikke det noe vi snakket om lenger. Jeg tror egentlig ikke de visste at jeg uansett kom til å ta det, og når de vet at jeg har bestemt meg for noe er det umulig å få meg til å skifte mening.

​Hvordan ble du og Aleksander sammen? Det skjedde faktisk ute på byen, men ingen av oss husker helt hvordan det skjedde. Begge har helt forskjellige historier på det der, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fortelle det når noen spør. Vi hadde hvertfall vært sammen hver dag over lang tid, og vi skjønte begge at det funket mellom oss her hjemme også. Vi ble vel bare enige om det, og det er jeg veldig glad for i dag!

​Har du hatt noen seriøse forhold før? Nei, jeg har faktisk aldri hatt kjæreste før Aleksander. Alt føles så riktig med han, så jeg er veldig glad for at han er min første (og forhåpentligvis siste, hehe) kjæreste♡

​Kan du lage en innkjøpsvideo fra Spania? Ja, jeg har allerede laget en. Tipper den kommer ut en gang neste uke!

​Hvor ofte krangler du og Aleksander? Aldri, haha! Vi har vel hatt en krangel, men da fikset vi opp etter en halvtime. Ingen av oss er spesielt glad i drama, så vi holder oss unna det. I tillegg er vi ganske like, så vi har ingenting å krangle om. Det hender oftere at vi diskuterer. Sånn som nå har vi diskutert en stund fordi jeg er sur fordi han ikke vil bli med meg ut på byen i dag. Så det går i teite diskusjoner, og vi kommer fort frem til en enighet. Skal fortelle mer om den diskusjonen senere, haha!

Har du kontrakt med side2 eller noe annet? Hvis ikke har du vel ikke en så bra lønn? Nei, jeg er ikke under Side2 eller noe annet med bloggen min. Det betyr absolutt ikke at jeg tjener mindre enn de som har kontrakt Side2. Både de som er under Side2 og jeg tjener penger på annonser, og prisen man får for en annonse kommer helt an på lesertall, topplisten osv. 

​Hva heter du på Snapchat? På Snapchat heter jeg Martineluunde, med to U’er. Jeg var faktisk sykt aktiv på snap før Mexico, men da jeg kom hjem glemte jeg jo helt bort snap. Jeg tenker derfor å bli mer aktiv fremover, så det er bare å legge meg til. 

Hvordan var videregående? Jeg hatet den første videregåendeskolen jeg startet på. Jentene som gikk der var ikke snille med meg, og det endte med at jeg likte meg veldig lite der. Det var faktisk ekstremt dårlig miljø på den skolen, og jeg kjenner flere som byttet skole fordi det var så mye tull der. Jeg byttet også skole, og da gikk det mye bedre. 

​Føler du at du har ødelagt for deg selv siden du hadde sex på TV? Nei, jeg føler ikke det har gått utover noe som helst. Det kan jo selvfølgelig være at om jeg en gang skal søke jobb at de ikke vil ha meg ansatt der fordi jeg hadde sex på TV, men da er det heller ikke et sted jeg vil jobbe. Sex er naturlig, og alle har sex. Det at jeg valgte å bygge meg et telt på TV og at man ikke så noe som helst, det er ikke en big deal. 

 

30 kommentarer
    1. hvilken skole gikk du på først, og evt hvor byttet du til og gikk videre:)? hørte noe rykter om at du gikk på nydalen

    2. Hei Sofie. Jeg ser du har tatt et bilde fra internett på dette innlegget uten kildehenvisning. Dette må jeg nok ta videre siden det strider mot loven.
      Trond.

    3. Før du begynte med blogging og var med på Paradise, hva gjorde du for å tjene penger da? Hvordan hadde du råd til leigligheten din osv? Og hva er du utdannet?

    4. Lånte dere klær av hverandre på ph? Så flere med samme gensere og kjoler til forskjellig tid da (haha) bla. Barbie genseren til Andrea ❤

    5. Hvor er den hvite kjolen på det øverste ph-bildet bra? Eeelsker den <3 Vet ikke om de enda har den i en butikk men kan du ihvertfall si hvor du kjøpte den? Klem <3

    6. Ååå Martine, jeg har ikke ord!❤️Du er så fiiin, sniiil, morsom, omtenksom o.s.v…💘💖Du er d beste forbildet mitt noen sinne!!!😊💗💝

    7. ÆSJ! jeg er så glad for at jeg mobbet deg i vgs din løse hore, du føler deg beyonce eller? du er stygg som faen husk det! og han aleks? gjett hvorfor han ikke ville være med deg på byen da? fordi han møte meg på grand hotell, OMG it was an amazing sex, have a nice day bitch:)

    8. Herregud “andrea” over kan ikke være mer enn 14 år maks. Ikke la sånne kommentarer gå inn på deg! Det er hun som er nettrollet, og jeg ble oppriktig kvalm av å lese kommentaren over

    9. Andrea: Skjønner ikke hvorfor de som er så sjalu skal kommentere noe så sårende og stygt! Nå skal jeg ikke si at jeg kjenner Martine, men jeg er lykkelig på hennes og Aleksander sine vegner! Det ser ut som at de har det utrolig bra sammen, og syntes at folk kan holde seg unna om de ikke har noe fint å si!
      Og å slenge drit til andre anonymt er så barnslig! Hva har Martine gjort mot deg som gjør at du bare skal slenge drit om hun?
      Jeg sier ikke jeg er blodfan, men har fulgt med på Martine sine sosiale medier, og hun er super fin om hun farger håret eller har silikon, så lenge hun er super fornøyd med seg selv, så burde alle være glad på hennes vegne☀️
      Have a nice day, xoxo

    10. jeg er 14 år gammel iks? hvem som sa det der kan møte meg på tøyen så kan vi fikse det som ordentlig kvinner, hhh ikke la meg bli sur, bitch ure tripin. Jeg er hore? du får kalle meg det, men det viktigste for meg er at jeg fik han! skal send e dere screenshot av meldinger mellom eg og alkes? alle møtene våre og det vi har, “jeg skal på treningsentret” men hvem møter han, hmmmmm this fine ass bitch over here, jeg skal sørge for at jeg tar han! tro meg eller ikke , men det er ikke lenge til dere kommer til å lese et innlegg her der det står “Kjærlighetssorg” belive me or not but that niggah he is sooo mine:) have a nice day bitches

    11. Andrea. Virkelig. Du gjør dette for oppmerksomhet eller hva? Du er bare sjalu fordi du ser hvor perfekte Martine og Aleks er og ønsker at du hadde det samme. Det kommer du aldri til å få hvis det er dette livet ditt består av. Å slenge dritt på andre og prøve å få oppmerksomhet for den dummeste grunnen. Å ikke like Martine kan være din egen mening men å bruke det for å virke kul er ikke greit. Det eneste du får ut av å hate er hat tilbake. Har du noen gang tenkt over at DU kan være grunnen til at folk tar sitt eget liv. Å ta fra noen en de er glad i. Herregud. Det er sykt. Og ikke bruk -jammen ikke alle tar livet sitt pga mobbing- som en unnskylding. Det er så utrolig mange saker om at folk tar livet sitt fordi de har blitt mobbet eller får stygge kommentatorer hver dag. Du skal få lov til å hate noen så mye du vil men ikke gidd å prøve å få det fram ved å skrive at noen er en jævla bitch eller hore. Det er bare barnslig. Jeg blir så irritert av folk som skriver sånt. At noen er hore og bitch. Men kom igjen. Å prøve å lyve om noe så teit som at du driver å møter Aleks. Hvordan hadde du syntes det var. At folk driver å sier at de møter kjæresten din og det er derfor han ikke kan komme. Tenkt over sånt neste gang du skal skrive dritt om noen andre. Er dette egt greit å skrive og hvordan går dette ut over personen. Hadde jeg synes at dette hadde vært greit om dette var meg.

    12. Anonym: du har faktisk rett! Wow! jeg har aldri sett dette “in a bigger picture” liksom. Du har 100 prosent rett faktisk og jeg skal slutte med sånt fra nå av. Denne teksten du skrev fikk meg virkelig til å tenke….. fy faen. Eneste grunnen til at jeg fikk lyst til å såre andre var fordi kjæresten min ( siden 6 klasse) hadde vært utro mot meg. Og det føles så jævlig! fy faen, det fristet bare å få folk til å føle seg som jeg føler meg vis dere skjønner?… en person du har vært sammen med i 12 år skal plustelig gjøre sånt?.. jeg vet vikrleig at å “mobbe noen” har ingen unnskyldning! Jeg beklager virkelig for det jeg sa martine, føler meg veldig dårlig nå:(
      du er en fantastisk jente! ikke la sjalue folk som meg fucke opp dagen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg