Aleksander og jeg har et problem..

Hei dere!

Da har jeg endelig kommet på plass i leiligheten min igjen, og det føles mye bedre enn forventet. Det er jo ganske deilig å komme hjem igjen, til egen seng og alt annet. Nå er jeg ganske glad for å være hjemme!

Haha, jeg må fortelle dere hva vi klarte å gjøre i går. Aleksander og jeg skulle dra på senteret for å kjøpe oss en ny koffert siden vi begge hadde overvekt. Vi fant ut at Aleksander kunne ha med to kofferter på flyet, så da slapp vi å betale for overvekten om vi kjøpte en ny koffert. Vi kjøpe derfor en koffert til kun 300 kroner, men hva tror dere skjedde da vi hadde kjøpt den? Vi dro så klart innom noen butikker på senteret, og hver gang vi kjøpte noe la vi posen i kofferten vi akkurat hadde kjøpt. Da vi skulle dra fra senteret skulle jeg hente noe i kofferten, og jeg fikk sjokk da jeg åpnet den. Vi hadde klart å fylle opp hele kofferten, så vi hadde jo nesten ikke plass til noe av det vi hadde i koffertene det var overvekt på. Snakk om shoppeproblem.. Da vi kom til hotellet igjen måtte jeg stappe alt i kofferten, og heldigvis fikk vi plass til litt til. På flyplassen i dag hadde vi så klart overvekt begge to, men heldigvis slapp vi å betale noe ekstra. Flaks! Om noen vet hvordan man kan slutte å shoppe, så kom gjerne med tips. Jeg tror nok vi begge har et problem på den fronten der. Haha, neida!

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, og så kommer jeg nok til å sovne tidlig. Jeg blir alltid så trøtt og sliten når jeg flyr, så jeg er jo helt utslitt nå. 

Vi blogges mer imorgen♡

 

15 kommentarer

Siste innlegg