Kjole til 8000kr?

Hei dere!

Nå skal vi straks få i oss litt mat, og i dag blir det indisk. Jeg har faktisk ikke spist indisk siden forrige sommer, fordi jeg var skikkelig lei av det. Vi spiste det så mye i fjor, så jeg har ikke klart tanken på å skulle spise det. Men den indiske her i Spania er den beste jeg vet om, så i dag går det helt fint å skulle spise det!

Jeg tenkte jeg også kunne vise dere dagens outfit. Jeg har lenge sett etter en lingnende, men den jeg egentlig ville ha koster 8000kr. Så mye gidder jeg ikke å bruke på en kjole, så det droppet jeg. Jeg fikk derfor sjokk da jeg så denne på Primark, for den var så og si helt lik som den jeg ville ha. Forskjellene er vel sikkert at materialet og kvaliteten på denne er mye dårligere, og selvfølgelig prisen. Denne kostet under 200kr, så jeg er kjempefornøyd!

Kjole- Primark Veske- River Island Sko- Primark

Så dette kunne vært et dødsdyrt antrekk om jeg hadde kjøpt kjolen til 8000kr, men istedet kom hele antrekket på rundt 500kr. Så billig, men fint!

11 kommentarer

Siste innlegg