VLOGG- Dagstur til Oslo og Splay Tester

Heey! 

Da er det endelig klart for ny video på kanalen vår. For rundt to uker siden var vi en tur hos Splay, og vi bestemte oss for å vlogge. Jeg måtte jo også ta meg en dagstur til Oslo, så hele den turen får dere også se. Vi snakker jo litt om det i vloggen at vi spilte inn en annen video også, og den kommer allerede imorgen! Woho♡ 

Det er forresten en drøm å redigere videoer på den nye macen. Med den gamle brukte jeg så sinnsykt lang tid, men på denne nye går det dobbelt så fort. Så deilig!

Gjerne abonner på kanalen vår som dere finner HER♡ Husk å trykk på tannhjulet og 720p for best kvalitet. Håper dere liker vloggen!

 

 

2 kommentarer
    1. Du må gå ned på Oslo s,der du går til flytogene (spor 13-15 eller noe) der står det automater med bilett til flytoget rett ved utgangen.
      De automatene oppe er kun for vanlig tog

    2. Åhh, AKKURAT det samme skjedde meg. Stod der som en tulling og skjønte ikke hvilken bilett man kunne pipe, det viste seg at jeg hadde nsb billett og måtte kjøpe en billett til, akkurat som du måtte.. Ble skikkelig frusetrert, og synes nesten det er dårlig at de krever penger på ny når man allerede har kjøpt èn billett i god tro. Tydelig et utbredt problem de burde gjøre noe med, deler frustrasjonen din 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg