Om under to uker skal vi oppleve et nytt land og…

 Processed with VSCO with s2 preset

ANNONSE

SURFING!

Om rett under to uker skal jeg faktisk ut å reise igjen. Jeg reiser da med Aleksander, Sofie og Morten♡ Vi skal til Portugal på surfecamp, og vi fire skal lære oss å surfe. Jeg har aldri surfet før, så det kan jo bli veldig spennende. Vi skal heldigvis på level 1, og da kommer det til å være mange andre der som ikke har erfaring. Vi reiser med Lapoint som er en surfecamp som faktisk har camper flere steder i verden. Man kan dra på surfecamp i alt fra Norge til Bali, men vi har valgt Portugal. Jeg har aldri vært i Portugal før, så jeg gleder meg til å oppleve et nytt land, og ikke minst lære meg å surfe i samme slengen. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg har alltid drømt om å lære meg å surfe. Hver gang jeg har sett et klipp av at noen surfer har jeg alltid tenkt at det ser så kult ut, og at jeg gjerne skulle klart det selv. Det ser så deilig ut å bare komme seg opp på brettet og følge bølgene inn mot land. Jeg håper virkelig jeg får det til, for det ser jo så gøy ut. Jeg har hørt at det er veldig vanskelig, men vi har jo en del dager på oss til å lære. Jeg har hvertfall som mål om å komme meg opp på brettet, haha! Jeg kommer selvfølgelig til å oppdatere dere masse på hvordan det går, og vi kan helt sikkert få filmet litt også. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Det blir også veldig hyggelig å reise med Sofie og Morten! Vi fire kommer til å ha det kjempegøy der nede, men jeg gleder meg også veldig til å bli kjent med nye mennesker. Vi skal bo på surfecampen der nede, og jeg har hørt fra flere at det er skikkelig koselig der! Jeg håper hvertfall å bli kjent med mange nye fjes der, og at det blir en skikkelig kul tur som jeg aldri kommer til å glemme.

 Processed with VSCO with s2 preset

Vi reiser allerede om under to uker, og jeg klarer nesten ikke å vente. Vi reiser bare noen dager etter vi kommer hjem fra Spania, så det blir mye ferie på oss i år. Jeg gleder meg hvertfall skikkelig og ser frem til en dødsbra tur med gode venner, surfing, bading, varme og å møte nye folk! 

 Processed with VSCO with s2 preset

Om noen fler har lyst til å dra på Surfecamp finner dere hjemmesiden til Lapoint HER! Har noen av dere surfet før, eller kanskje til og med vært på tur med Lapoint?

13 kommentarer
    1. Skal du vlogge mens du er i Portugal?❤️ Synes det er kjempemorsomt å se på deg og Isabelle på YouTube ❤️😍

    2. Elsker å lese bloggen din og drømme meg litt bort! Du har så fint liv <3 skulle ønske jeg kunne oppleve like mye som deg! Elsker bloggen din

    3. Jeg har vært på det, Dere må bare glede dere😍 Det sosiale, surfingen og Portugal er fantastisk! Folk er så hyggelige der nede.. så dere har virkelig noe å se frem til. Vil så gjerne tilbake dit.

    4. Hvordan er det å leve når man ser så fin ut? Er det ikke en god følelse å gå rundt på byen og vite at folk ser på deg, kiker etter deg fordi du er vakker, istedenfor følelsen av å gå ut, føle at ingen legger merke til deg fordi du er så stygg, eller at folk gir stygge blikk 🙁 Føler du deg noen gang så lite fornøyd med deg selv at du ikke vil vise deg noen steder? Eller har du god selvtillit? Du som er så vakker føler vell ikke sånn.. virker ut som du er fornøyd med deg selv og det er kjempe bra fordi du er så fin. Kunne bare ønske jeg kunne gå ut uten å føle meg så stygg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg