Klar for stranden

Hei dere!

I dag bestemte vi oss for å sove litt lenger og hoppe over hotellfrokosten. Både Aleksander og jeg var skikkelig trøtte i går kveld, så derfor droppet vi å skru på alarmen i dag. Vi våknet ikke før i tolv tiden begge to, og det var veldig deilig å få sovet ut skikkelig. 

I går spiste vi dødsgod mat, før vi dro og tok en drink senere på kvelden. Veldig hyggelig, men gud så trøtte vi var da vi tok den siste drinken. Det var så deilig å legge seg etterpå.

Nå skal jeg ned på stranden, mens vi andre skal trene. Jeg burde vel egentlig hengt meg på treningen, men det er uaktuelt for meg på ferie. Derfor blir jeg heller med når vi kommer hjem. Jeg håper vi får kjørt vannscooter igjen i dag, for det er så gøy! Jeg elsker å kjøre vannscooter, og skulle gjerne hatt en hjemme. 

 Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset

Vi blogges senere i dag

7 kommentarer
    1. Spørsmål til spørsmålsrunden: Om du kunne valgt ett av disse navnene, hva ville du ha hett: Kristine, Mille, Ingeborg eller Tale? Elsker deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg