Vi gikk oss bort + outfit

Heei!

Herregud, vi hadde bestilt bord i kveld på en kjempefin restaurant her, og nå har vi endelig kommet frem. Gokarten tok mye lenger tid en forventet, og broren min og pappa hadde ikke fikset seg for kvelden. Derfor måtte de hjem å dusje og fikse seg, mens Aleksander og jeg skulle dra til restauranten for å rekke tiden vi hadde bestilt bord. Vi bestemte oss derfor for å ta en taxi, men så klart fant vi ingen taxier i dag i og med at det er festival i byen her så alt er sperret. Derfor måtte vi gå HELE veien og det var kjempelangt. Vi gikk oss bort flere ganger og en periode gikk vi i et kratt. Alt dette får dere se på vloggen, men nå er vi heldigvis fremme.

Mens vi ventet på de andre fikk jeg overført bildene fra kameraet til iPhonen, så da tenkte jeg at jeg kan vise dere dagens outfit♡

Jakke og shorts- Topshop Body- Forever 21

Vi blogges mer imorgen, for nå skal jeg spise og så ta kvelden♡

8 kommentarer
    1. Hei, to jenter i Albir som veldig gjerne vil møte deg. Har sett deg på stranda i Villajoyosa men ville ikke plage deg. Hvis du noen gang nærmer deg Albir eller Altea så er der bare å stikke innom😍
      -Kaja & Amanda

    2. Spørsmål til spørsmålsrunde eller ukens spørsmål:
      Synes du at du selv har fin kropp og har du god selvtillit?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg