Mat, alt for varmt og dagens outfit

Hei dere!

Nå sitter vi på en restaurant her i Villajoyosa, og nå skal vi endelig få spist litt. Vi har ikke spist på alt for mange timer, så nå er jeg skrubbsulten. Dagen i dag har egentlig bare gått til kjøring, bading og å slappe av. Det er så sinnsykt varmt her, faktisk mye varmere enn det det var i Torrevieja.

Jeg tenkte likevel å vise dere hva jeg har på meg i dag♡

Kjolen jeg har på meg i dag kjøpte jeg samtidig som den beige, og jeg aner dessverre ikke hvor den kommer fra. Den ble kjøpt i en bod på senteret, og jeg vet ikke om den boden har et navn heller. Jeg synes hvertfall den er supersøt! Skoene kjøpte jeg på et Kinamarked her i Spania, så vet dessverre ikke hvor de kommer fra heller..

Nå skal vi spise! Vi blogges♡

4 kommentarer
    1. Fint innlegg Martine, og veldig alt kjole!
      En ide til innlegg er kanskje ”10 ting å gjøre i sommerferien?”
      De fleste nettsider gir bare slike tips ”løp ned på gata og…” ”ommøbler rommet” ”kjøp en melon” osv… morsomt å sett hva du anbefaler? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg