NY VIDEO- Vi tester silicone sponge

Hei dere! 

Da er det tid for ny video igjen på youtubekanalen vår, og denne gangen tester vi silicone sponge. Jeg har sett en haug av videoer hvor folk tester disse, og det virker som om folk har veldig forskjellige meninger om disse. Vi valge likevel å kjøpe med oss et par da vi var i London, slik at vi kunne teste det for dere. Dere kan jo bare se hvordan det gikk.. Haha!

Gjerne abonner på kanalen vår som dere finner HER♡ Trykk på tannhjulet og 720p for best kvalitet!

Håper dere liker videoen♡

11 kommentarer
    1. Hehe, morsomt. Har akkurat de samme, men mine funker kjempe bra! Lukter ikke vondt, kaster ikke bort noe produkt og glir rett på huden. Altså veldig bra resultat! Det viser bare hvor forskjellige tanker folk har om produkter;) 😅

    2. Har spongen fra Cubus og den funker veldig bra 🙂 Men for meg funker det bare å “dabbe” det på og ikke gni, så kan hende det er det som ga dere deres resultat 🙂 <3

    3. Haha morsom video! ❤️
      Men kan du og Isabelle lage en video av “si det eller spis det”? Jeg rekner med at du vet hva det er, men det er i hvertfall sånn at du og Isabelle (kan vere en av følgerne også) skal lage spørmål til hverandre også må mann svare på dei, men visst dere ikke gjør det, må dere spise noe ekkelt som dere har såtte frem 😂😄

    4. Kan dere ha full face of no brushes Challenge? Liksom at dere sminker dere sånn som dere gjør til vanlig bare uten koster❤️❤️❤️❤️ Hadde vært utrolig morsomt om dere kunne gjort det, mange YouTubere har gjort det å det er så morsomt❤️❤️❤️

    5. Er det bare jeg som ser at Isabell er helt gul i trynet? Kan noen få hu til å kjøpe seg ny foundation plis.. og ikke ta på så mye foundation om gangen heller.. fælt å se på

    6. Anbefaler Glo minerals mineralpudder på det sterkeste, det er virkelig den beste foundationen på markedet! Ser helt naturlig ut, i motsetning til dette…

    7. Jeg synes den er helt genial faktisk! Jeg bruker den kun til å fordele foundationen i ansiktet, og så bruker jeg en beautyblender til å dabbe den skikkelig inn i huden! Kjempefint resultat og lite foundation brukt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg