Peachy

Heey!

Nå skal vi til Torrevieja for å feire bursdagen til Aleksander. Han har ikke bursdag før på mandag, men imorgen reiser vi videre til pappa og derfor vil mamma også feire Aleksander litt. Vi skal spise, se litt i bodene langs stranden og på tivoli. Tivoliet er nok det jeg gleder meg mest til, men Aleks er nok ganske uenig i det. Haha!

Jeg tenkte likevel å vise dere hva jeg har på meg i dag. Både toppen og skjørtet kjøpte jeg i London, og jeg synes det er så fint!

Skjørt og topp- Missguided Øredobber- Claires Sko- Primark

Skal få tatt masse bilder, så vi blogges mer senere!

11 kommentarer
    1. Så deg i torrevieja med Aleksander i stad, men rakk ikke gå bort før der forsvant i folkemengden😔 Håper dere koser dere masserestem av ferien ❤ Og at Aleksander får en fin bursdag (som kommer)😊

    2. 😍😍 kjempefiiint! Kan du ha ett innlegg der du viser navlepiersing og evt om du har flere du kan bytte til😁 de så så fiint ut😭😍

    3. Wow! Så fin du var/er på dette bildet. Kjempe fine farger til deg, spesielt sminken med de gyldne tonene. Kos deeg på tuuuur

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg