Ukens spørsmål 15

Hey!

I går glemte jeg helt bort ukens spørsmål, så derfor tar jeg det heller i dag. Det virker som dere liker at jeg svarer på spørsmål en gang i uken, så derfor kommer jeg til å fortsette med dette. Husk at det er bare å spørre i kommentarfeltet, så svarer jeg på spørsmålene hver fredag♡

​Kan du legge ut video der Aleksander overrasker deg i Spania? Det kommer etterpå! Dere kommer til å bli veldig imponert, for det ble jeg! Aleksander er mye mer kreativ enn hva man skulle tro, haha! 

Blogg er ikke en jobb. Da er ikke det å være fotballspiller heller en jobb, ikke de som sykler profensjonelt heller, for det er jo bare en hobby. 

Hvorfor sluttet du å jobbe med Saxegaard? Fordi det ble aldri tid til å ta bilder, jeg fikk ikke noe ut av det, og etterhvert ble det for mye nakenhet for min del. I starten var vi vel fem jenter som jobbet med han, men etterhvert ble det bare fler og fler og da var det ikke like stas lenger. 

Får du ofte høre at Aleksander er utro? Nei, men det har hendt at folk mener han har blitt med andre jenter hjem fra byen. Hver gang har han da dratt hjem med meg og ligget vedsiden av meg når disse meldingene har kommet. Er nok bare sjalue folk som vil ødelegge, men blir litt vanskelig å skulle tro på når vi er sammen så og si hele tiden.

Hvorfor stjal du appelsiner, du har jo råd til å betale for de? Haha, det innlegget her skapte kaos. Sesongen for appelsiner er ikke nå, så de appelsinene som hang igjen er de bonden ikke har tatt med seg. De appelsinene faller av trærne og råtner. Alle appelsinene som hang igjen på trærne var grønne og kunne ikke spises, fordi de er ikke ferdig modnet før i Januar. Så de vi tok med oss hadde bare råtnet uansett. 

Hva tenkte du om Aleksander første gang du så han? Jeg synes jo han var den kjekkeste på hotellet, men jeg skjønte jo absolutt ingenting av hva han sa. De første dagene på rommet vårt sa jeg hæ til alt han sa. Jeg ble overrasket over at Aleksander var så snill og god, for jeg trodde han skulle være tidenes fuckboy. Jeg merket veldig fort at han var min type gutt, og jeg ble fort betatt av han. Likevel nektet jeg meg selv å skulle få følelser, fordi jeg ville ikke få det der inne. Det å skulle få meg kjæreste var helt uaktuelt, så jeg prøvde å bare se bort ifra at jeg var litt betatt. Det funket ikke lenge, og følelsene kom. Jeg er veldig glad for det nå da!

Hvilken foundation bruker du? Jeg bytter på foundation hele tiden, men akkurat nå bruker jeg Healthy Mix fra Bourjois. Den kjøper jeg alltid her i Spania, men som sagt bytter jeg foundationer hele tiden.

​Hva har du brukt pengene du vant på Paradise Hotel til? De sparer jeg, så jeg har ikke brukt noe av det enda. De kommer nok til å bli brukt den dagen jeg skal kjøpe meg leilighet. 

Tror du det hadde vært lurere om du og Isabelle ikke fortalte at dere var bestevenner inne på Paradise Hotel? Ja, absolutt. Men for det første tror jeg det hadde blitt vanskelig for meg og ikke reagere da hun sjekket inn. Jeg hadde jo savnet henne skikkelig! I tillegg kjente jeg Petter, Grunde og jeg visste veldig godt hvem Sofie og Rebecca var, og de visste jo at vi var bestevenner. Derfor hadde det vært umulig for oss å skjule det.

Hva bruker du mest penger på? Mat. Jeg bruker så sinnsykt mye penger på mat, og det er vel det så og si alle pengene mine går til. 

Blir det fler meetup? Ja! Vi skal ha et til meetup om ikke så alt for lenge. Mer info om det kommer snart, og jeg gleder meg veldig! 

 

11 kommentarer

Siste innlegg