Likhetene og ulikhetene til Aleksander og meg

Hei dere!

Det virker som dere elsker innleggene der jeg skriver litt om forholdet til Aleksander og meg, så derfor tenkte jeg nå å fortelle dere om likhetene og ulikhetene våre.

LIKHETENE

♡ Vi begge ELSKER surt godteri. Dette er noe jeg føler er veldig viktig at vi har samme smak i godteri (haha, neida), men begge liker heldigvis surt godteri. Vi drar alltid innom butikker og hamstrer med oss det sureste godteriet vi finner, og det ender alltid opp med at begge har vondt i munnen etterpå. Vi lærer aldri at det ikke er bra å spise for mye surt godteri, men det er jo så godt!

♡ Vi hater filmer hvor ting ikke er ekte. Som for eksempel Harry Potter, Twilight, Star Wars også videre. Ingen av oss klarer å følge med i slike filmer, og vi synes rett og slett det er dødskjedelig. 

♡ Begge hater alt som har med ski å gjøre. Ingen av oss liker hverken slalom eller langrenn. Dette er jeg veldig redd for, fordi min største frykt er å bli dratt med på skitur. Jeg klarer ikke å stå på ski, og jeg synes det er kjempekjedelig. Heldigvis synes Aleksander det samme!

♡ Vi er begge ganske dårlige til å lage mat, så derfor er vi ekstremt flinke på å bruke penger på restauranter. Ingen av oss kan lage noe spesielt av mat, men Aleksander kan lage wok. Haha! Begge to må lære seg å lage mat, så kanskje vi burde dratt på et matkurs?

♡ Hverken Aleksander eller jeg stresser. Dette er veldig merkelig, fordi jeg har aldri stresset over noe som helst. Så finner jeg meg en kar som heller aldri stresser. Dette er ganske deilig, men samtidig merkelig også. Vi stresser aldri med noe som helst!

♡ Begge to blir ekstremt fort fulle. Her snakker vi to glass med vodka redbull, og begge er veldig fine i formen. Man skulle derfor tro det er billig for oss når vi drikker, men neida. Vi kjøper mer og mer, og det ender alltid med at vi må dra hjem tidlig fordi vi ikke orker mer. Der fikk dere en liten hemmelighet, haha!

Processed with VSCO with s2 preset
ULIKHETER

♡ Aleksander er varm hele tiden, mens jeg alltid er kald. Dette er som regel et problem hver gang vi legger oss, fordi Aleksander vil ha det kaldt i rommet, mens jeg vil ha det så varmt som mulig. 

♡ Aleksander elsker å gå rundt i butikker for å shoppe, mens jeg hater det. Det er faktisk så ille at jeg sjekker nettbutikkene til butikkene her i Spania før jeg drar hit, slik at jeg vet om det er noe jeg skal kjøpe der. Aleksander derimot kan gå rundt i butikkene i flere timer. Nå for eksempel må jeg være med han på shopping..

♡ Aleksander trener hele tiden, mens jeg derimot trener aldri. Han er veldig opptatt av å komme seg på trening hver dag, mens jeg blir hjemme i mellomtiden. Dette skal jeg faktisk prøve å endre på, så når vi kommer hjem skal jeg prøve å bli med han på trening.

♡ Aleksander er tidenes nattdyr, mens jeg sovner alltid tidlig. Hver morgen spør jeg Aleksander om han sovnet samtidig som meg, og da får jeg som regel i svar at han satt våken til seks om morgenen. Det ender også alltid med at jeg spretter opp klokken ni, mens han sover mye lenger. 

♡ Aleksander drikker kun Cola Zero eller Pepsi Max, mens jeg drikker bare vanlig Cola. Jeg synes Cola Zero og Pepsi Max smaker utvannet, og Aleksander prøver ofte å teste meg for å se om jeg i det hele tatt smaker forskjell. Og ja, hver gang han tester meg klarer jeg alltid å smake hva som er vanlig Cola. 

Håper dere likte innlegget♡ 

 

 

13 kommentarer
    1. Haha! Dere hadde mange bra likheter da. Det er bra! Men det er også bra at man er litt forskjellige. Det hadde vært veldig kjedelig å være 100% like. 😀 Det med alkoholen kjenner jeg igjen og… Dessverre gjelder det bare meg, så kjæresten må følge meg hjem litt for ofte 🙁 Huff.
      til anonym: Folk liker forskjellige ting da. Sånn er det liksom. :pppp

    2. Hahah så søte! Det er jo som sagt tidligere bra å være litt forskjellige. Btw, elsker blogginnleggene dine! <3

    3. Ha ha likte den siste med ulikheter,cola zero og Pepsi Max, helt enig med deg vanlig cola er best. Jeg ble oppdratt med at Pepsi Max er brekningsmiddel.

    4. Digger at du drikker vanlig cola! Ingenting smaker bedre 🙂
      I dag er det vel heller sjelden om vi er jenter og drikker rød-cola, som jeg kaller det.
      Det kunstige rælet, kan folk ha for seg selv. Det skal være ekte! 🙂

    5. Harry potter er gøy om klarer å følge med da hehe
      Matlaging er ikke noe man må kunne for å gjøre. . Følg en jævla oppskrift

    6. Heihei, for en stund siden la du ut en konkurranse med tanstore.no, men har liksom ikke hørt noe mer om trekninga, veit du hva som skjer der?

    7. Helt enig med at surt godteri er best, og at Pepsi Max og Cola Zero smaker utvannet.. Vanlig Cola er helt klart best!😂

    8. Hahahaa det med spise ute høres ut som meg og typen min også, og han kan faktisk lage wok. Men vi er alltid litt ufornuftige og drar ut og spiser istedenfor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg