Til dere som kommer bort til meg♡

Hey!

Jeg sto opp for et par timer siden, men ligger fortsatt i sengen. Jeg har oppdatert meg litt på blogger, youtubevideoer og nyheter, og nå skal jeg straks komme meg ut i finværet. 

Det er bare en ting jeg vil si, og det er at jeg synes det er så koselig at folk kommer bort til meg. Jeg synes det er mye bedre enn at folk tar snikbilder, for det er mest irriterende. Jeg merker at mange vurderer lenge før de kommer bort, men jeg synes bare det er kjempehyggelig. Dere trenger ikke være redde for å spørre om et bilde, for jeg stiller alltid opp.

Det er veldig vanskelig for meg med dere som følger etter meg, men ikke kommer bort og spør om bilde. Da mener jeg de som følger etter meg lenge, hvisker med vennene sine og vurderer om de skal komme bort. For jeg aner ikke hva dere vil, og jeg tør ikke gå bort til dere å spørre “Hei, vil du ta et bilde med meg eller?”, det blir utrolig flaut for meg å skulle spørre dere om dere vil ta bilde. Jeg håper dere skjønner hva jeg mener. 

En søt jente som kom bort til meg her i Spania♡

Spesielt her i Spania merker at de norske jeg går forbi ofte tar opp kameraet etter jeg har gått forbi for å snikfilme, eller jeg merker ikke dette, men familien min gjør. Jeg hadde satt mye større pris på da at dere kommer bort, så kan vi heller ta et fint bilde sammen♡ Og det er absolutt ikke flaut å komme bort for å spørre om bilde, for jeg har vært der selv. 

Så det er bare å komme bort for å ta et bilde eller slå av en prat, det synes jeg er koselig. Snikbilder derimot er ikke like koselig, og jeg tipper de fleste ikke hadde likt det. Jeg synes det er kjempehyggelig å møte dere, for alt jeg ser er tall. Jeg ser et tall på hvor mange som leser bloggen min, hvor mange som liker bildene mine, og derfor synes jeg det er kjempemorsomt å møte dere i virkeligheten og se dere. 

Jeg håper dere forstår hva jeg mener med dette innlegget♡ 

17 kommentarer
    1. Dette var veldig dårlig formulert innlegg.. Du gjentar det samme flere ganger. Bare et tips, les igjennom innlegget et par ganger og se selv;) Er ikke alltid du skriver så bra.. Har sett det i flere innlegg. Skriver det ikke for og være frekk, bare at du kan forbedre skrivingen din litt:) Du gjør det ikke i hvert innlegg du legger ut heller, men har sett det oftere nå i det siste:) Så vil jeg bare si du et en utrolig flott jente og jeg kommer gjerne bort om jeg møter på deg en gang:)

    2. Hei Martine. Jeg syntes du er en super person. Jeg ser ikke så mye på ph, men har lest litt på bloggen din, du virker som en hyggelig person som stiller opp for fansen. For å si det rett ut, du er helt amazing! Stå på, heier på deg! 😀

    3. “Folk tar opp kamera etter meg for å snikfilme” wtf guuurl? Pga ph og bloggen tror du er på lil nivå som beyonce? Altså dere bloggere og ph deltagere må slappe av litt med livet og ikke innbille seg altfor mye.. 🙂 just sayin💁‍♀️

    4. Jeg angrer ikke på at jeg gikk bort, du er en kjempe hyggelig person, men jeg var veldig redd. Kjekt å snakke med deg❤

    5. Bra skrevet! Drit i alle som slenger dritt! De er bare sjalue🙌🏻 Stå på Martine du er sterk❤️

    6. Hei skjønner dei gått. møtte isabell på stranda i dag. men turte ikkje hå bort😢angrer skikkelig😢.men vis eg møter deg så ska eg ikkje gjer samme feilen❤

    7. Hvis jeg hadde vært så heldig å møte på deg hadde jeg først fått hjerteinfarkt. Så hadde jeg vært på gråten😂 Så hadde jeg kommer bort til deg❤️❤️❤️ Det hadde bettyd evig mye om jeg møtte idolet mitt (deg)❤️😽💍 Bra innlegg😊👍🏼

    8. Du er kjempe fin ❤️❤️Skjønner deg godt ❤️Håper me møtes ein gong og håper du koser deg i Spania 💗💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg