Jeg ga det en sjanse, og jeg angrer ikke et sekund!

ANNONSE

Hei dere!

Som dere sikkert har fått med dere er min kjære Betakaroten Gold med meg til Spania, men det er ikke det eneste fra Good For Me jeg har pakket med meg. I en god stund nå har jeg gått på Hair Luxious, tabletter som skal styrke håret ditt og gi deg en naturlig hårvekst. Jeg vet at mange kan være veldig skeptiske til dette, men likevel ga jeg det en ordentlig sjanse. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg startet på dette, fordi det hjelper så sykt på håret mitt.

 Processed with VSCO with s2 preset

Da jeg startet på dette var håret mitt tørt og slitt etter for mye sol og bading i Mexico. Det floket seg med en gang, og jeg kommer aldri til å glemme den gangen Isabelle måtte gre håret mitt fordi jeg hadde den største floken i bakhodet. Jeg er ekstremt hårsår, og børsten var stappet med hår etterpå. Jeg fikk sjokk da jeg så på børsten, fordi det virket som at halvparten av håret mitt satt igjen der. Nå derimot er håret mitt mye sunnere, det kjennes sterkere ut og det floker seg aldri lenger, noe jeg er veldig glad for.

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg nevnte jo at da jeg kom hjem fra Mexico ødelagt, det var så slitt og jeg hatet det. Derfor passet jeg på at disse tablettene ble med meg til Spania nå. Her i Spania bader jeg mye i klorvann, jeg er mye i solen og det er faktisk det håret mitt blir mest slitt av. Jeg er livredd for at håret mitt skal bli slikt det var igjen, så derfor tar jeg to piller om dagen. En boks inneholder 60 tabletter noe som tilsvarer en måneds forbruk. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Om dere har lyst til å teste det ut selv får dere nå 20% rabatt ved å bruke koden “martine20”. Koden vil vare i en uke fra og med i dag. Man kan også velge om man vil gjøre et enkeltkjøp, eller om man vil starte et abonnement. Om man velger abonnement kan man også selv velge hvor ofte man ønsker nye bokser i posten. Supersmart! Dere finner direktelink til Hair Luxious HER

 

16 kommentarer
    1. Ble forbannet av å lese dette!!
      Jeg har prøvd det samme, og det ødela håret mitt helt! Var deprimert lenge!
      Styr unna!!
      Skjønner ikke at du kan publisere noe, som ikke virker bra på alle.

    2. Du får jo pillene gratis… Hadde du giddet å tatt pillene om du ikke fikk betalt for å reklamere? Noooope trukke det.

    3. Dette blir litt for dumt. Ser at mange bloggere skriver hva som helst for penger. Hva med å få seg en ordentlig jobb og tjene penger på ærlig vis? Dette er jo bare tull.

    4. ^^blogg er en ordentlig jobb. Og hun vil jo bare gji tips til leserne sine uansett om hun får betalt eller ikke. Så slutt å hate.

    5. Tror ikke hun hadde publisert dette heller om det ikke var sant at hun har fått bedre hår av det, kanskje de pillene har funket på håret hennes da vettu, hun kan vel ikke vite at de jævla pillene ikke funker på håret ditt, Anne.

    6. Håret blir ødelagt!!! I tillegg fikk jeg utslett av det. Anbefales ingen. Viktig å huske at hun får betalt for å lyve om dette psykopatiske produktet her! !!!

    7. Ja folk kan faktisk få allergiske reaksjoner av slike produkter og det har sikkert noen bivirkninger. Syns du heller skal bruke din påvirkningskraft til å si nei til slike piller , enn å forsøke å lure oss.

    8. Er ikke noe grunn til å være sjalu på bloggere. Det er bare folk som er drop out og lever på tull. Skaff heller en vanlig jobb

    9. Nei, det er ikke en ordentlig jobb å blogge. Skrive masse piss, tjene penger på å reklamere for produkter som bare er tull og lurer folk, og det eneste de vrir hjernen sin på er å få til.de beste clickbaitsene. Også for å lure folk..
      Nei, det er ikke en ordentlig jobb, men lureri.

    10. Det tar MYE tid å blogge. Finne temaer som er interresange for leserne. Ta bilder, redigere bilder osv. Er litt som å være en journalist. Så jo, selv om det virker som bloggere sitter på ræva og
      får penger i hendene, jobber de faktisk og bruker mye tid og energi på det! Og det å få en suksessfull blogg tar mye jobbing!
      Jeg tror jeg skal se nærmere på det produktet ^^

    11. Hvis dere synes at blogger er bullshit å ingenting er sant, hvorfor gidder dere å lese blogg da????
      Hvis Di pillene virker på Martine, å tydeligvis ikke virker på dere andre, så ikke begynn å hate på Martine får at di virker på henne!! Å hvis dere bare leser gjennom bloggen får å hate på den, så faen meg få dere et liv!!!!!!!!!!!

    12. Martine er en kjempe flink Blogger og det er ikke vits å hate det hjelper ingenting å hate ❤️ Hvis hun syntes det er bra så kan hun jo skrive om det ! ❤️

    13. synes det er dumt at bloggere reklamerer og anbefaler produkter som ikke er bra. Det er bare for pengenes skyld at de gjør det. Jeg elsker en blogg som en hudpleier driver. Hun er ikke kjøpt og betalt og anbefaler skikkelige bra produkter som hun kjøper med egne penger og tester profesjonelt da hun er hudpleier. Ingen blogger kan måle seg med henne

    14. Virker ikke som leserne dine vil ha mer av de pille reklamene dine…. dropp å vær reklamehore for good for me vel?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg