I dag stjal jeg

Hey!

I dag har vi gjort noe jeg aldri har gjort før, men det var så gøy. Vi skulle kjøre bort til en stor butikk som selger absolutt alt mulig, og da mener jeg ALT! Jeg trengte noe greier til noen bilder jeg skulle ta, og jeg fikk i tillegg kjøpt meg en stor flamingo til å ha i bassenget. Jeg har tatt masse bilder med den allerede som dere skal få se etterpå.

Da vi skulle hjem derfra kjørte vi forbi en haug av trær med appelsiner og sitroner. Det var et inngjerdet område, men gjerdet var ødelagt noen steder. Derfor løp vi ut av bilen og stjal med oss en haug av appelsiner og sitroner. Jeg følte meg skikkelig kriminell der jeg løp med hendene fulle av appelsiner, men det var skikkelig gøy! Lov var det nok ikke, men jeg gikk derfra med hendene fulle.

Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 preset

Det her har jeg aldri gjort før, verken stjålet eller plukket appelsiner og sitroner fra trær. Det var skikkelig morsomt, men hva vi skal gjøre med alle disse sitronene aner jeg ikke. 

Nå skal jeg fikse meg litt, også skal jeg shoppe igjen. Sist jeg skulle shoppe fikk jeg ikke gått gjennom halvparten av butikkene, fordi det var så sinnsykt stort der. Så nå gleder jeg meg til å shoppe enda litt til, haha!

Vi blogges mer senere♡
 

 

23 kommentarer
    1. Det store shoppingsenteret nerme Torrevieja heter La Zenia boulevard👍🏽👍🏽Jeg skal til Spania om to uker ca. 10 min ifra der du bor😊Men du burde fare på en strand som heter mil palmeras (det betyr 1000 palmer )👍🏽😅

    2. Det der kan faktisk være levebrødet til de som eier trærne og jorden. Syns det var svært korttenkt av dere. Egoisme er vel bedre å si. Morsomt å stjele… Herregud. Du er en søt og koselig jente, men denne handlingen som du (og flere) gjør, syns jeg er direkte ufint.

    3. Nordmenn på ferie legger igjen folkeskikken hjemme leste jeg nettopp på nettet.
      Det stemmer ser jeg!!!

    4. ^^det gjør jo ingenting om hun bare tok noen få appelsiner. Det er jo sikkert ingen som legger merke til det hahah.

    5. “Morsomt å stjele”. Har respekt for deg, men dette var veldig korttenkt. Detter er levebrødet til andre og når det er ulovlig så følg nå reglene da.. herregud bruk hodet litt mer. Uansett hva det er så er det fremdeles stjeling. Tenk litt da

    6. Det er lett å tenke at det er greit å bare ta noen få appelsiner og sitroner, men visst alle skulle gjort det så hadde det ødelagt for bonden som har dette til levebrød. Jeg synes du virker veldig snill, ærlig og smart Martine, du endret faktisk mitt litt fordomsfulle syn på PH-deltagere. Men dette her synes jeg var dumt gjort og veldig lite gjennomtenkt.

    7. Hvis vi sier at de tok 1kg appelsiner og 1kg sitroner- Appelsiner blir ca. 15kr og sitronene blir ca. 9kr- Hvis du hadde mistet en 20 kroning (Bare runner det ned til 20) så hadde noen tatt den hadde du sagt “Bruk hue”? Det skjedde jo bare den ene gangen. Eks. hvis du hadde hatt en appelsin&sitron farm og ikke hadde hatt råd til å miste de 24kronene så syns jeg opriktig synd på deg-
      Just saying

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg