NEW NAILS♡

Hei dere!

For noen dager siden fikk jeg endelig fikset neglene mine igjen, og det var virkelig på tide. Jeg kan nesten ikke huske sist jeg fikset de, men det er på grunn av at Daniela og jeg rett og slett ikke har funnet en dag som passer for begge. Og det skjer ikke at jeg fikser de et annet sted! Daniela er verdens flinkeste når det kommer til negler, og i tillegg er hun utrolig søt og hyggelig♡ Jeg fikser forresten neglene mine på Beautyhouse Sentrum.

Denne gangen gikk jeg bare for noe veldig enkelt i og med at jeg skulle reiste og ville ha noe som passet til alt. Jeg vet aldri hva slags negler jeg skal ha når jeg kommer inn hos Daniela, men jeg lar hun bare komme med forslag. Jeg vet at jeg alltid blir fornøyd uansett, og det ble jeg denne gangen også!

Jeg får behandlingen sponset, men jeg må ikke skrive dette innlegget, og jeg får heller ikke betalt for det. Jeg er bare så fornøyd og vil derfor anbefale det videre til dere. Jeg får også ekstremt mange spørsmål om neglene mine, så da tenkte jeg heller å samle alt i et innlegg. Jeg har fikset neglene mine her kjempelenge nå, og jeg ville aldri fortsatt å gå dit om jeg ikke var førnøyd.

Om dere vil bestille time er nummeret 40345981♡

6 kommentarer
    1. Hei Martine. Utrolig stor fan av deg og bloggen din, og leser den daglig. Jeg har latt merke til at du har gått ned (virker det som) i vekt siden ph, derfor lurte jeg på du hadde noen tips til diett/kosthold + treningsøvelser, hvordan du trener og hva du spiser osv for å få en slik kropp som du har.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg