Den søteste kjolen

Hei dere!

Nå har vi satt oss ned på et skikkelig koselig sted for å spise. Det er en haug av restauranter her, live musikk og masse mennesker. Jeg er sykt sulten, så jeg gleder meg skikkelig til å spise nå. Vi er på en Amerikans restaurant med store burgere og masse annet. Nam!

Jeg tenkte jeg kunne vise dere dagens outfit. Denne kjolen kjøpte jeg på senteret i går, men jeg aner ikke hvor den er fra. Den er ikke fra en butikk, men det hang mange sånne kjoler ute på torget på senteret. De hadde så mye fint der, og jeg kjøpte faktisk en annen kjole også som var kjempefin!

Kjole- Ukjent Sko- Primark Veske- Mulberry Armbånd- Hermès Solbriller- Rayban

Nå venter vi på maten og jeg håper den kommer snart. Humøret mitt blir på bånn når jeg er sulten, og det skal vi ikke ha noe av nå. Haha!

Ha en fin kveld videre dere♡

5 kommentarer
    1. Å se og lese det du skriver på bloggen om sommerferien din gjør ferien min ekstra bra. Elsker å lese oppdateringene dine på bloggen vær dag. Du er en inspirasjon for meg. Fortsett å post masse fra ferien din og videre etter ferien og kos deg masse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg