Sminke tutorial- Glødende sommersminke

Hei dere! 

Jeg får hele tiden spørsmål om sminke, og flere spørsmål om hva slags sminke jeg bruker nå på sommeren. Jeg bruker veldig lite sminke på sommeren, mest fordi jeg ikke orker å stå i en halvtime å sminke meg. Noe jeg synes er kjempefint om sommeren er en glødende hud, så derfor tenkte jeg nå og vise dere hva slags produkter jeg bruker for å få en fin enkel sommersminke, med masse glød. Flere av produktene er sponset, men dette er ikke et reklameinnlegg og jeg får ikke betalt for å vise dere dette. 

Prep and Prime sprayen fra Mac. Denne sprayer jeg i hele ansiktet før jeg tar på sminke slik at jeg skal få masse fuktighet under foundationen. I tillegg til denne et veldig glødende resultat med foundation over. Jeg kjøpte denne for et par uker siden da jeg var i Bergen, men allerede har denne rukket å bli en favoritt.


Okey, folkens! Dette her er min absolutt favoritt i sminkeveska om dagen. Dette er et serum fra ByTerry som gir verdens fineste glød. I tillegg gjør den så huden ser mer våken og fresh ut, og nå på ferie har jeg faktisk byttet ut foundationen med denne. Jeg føler ikke jeg trenger foundation når jeg har på denne, men den gir også et kjempefint resultat under foundation. Jeg følger en engelsk youtuber som bruker denne, og jeg søkte overalt på nettet for å finne den. Jeg fant absolutt ingen steder som sendte den til Norge, men da jeg var i Lyko sin salong i Stockholm hadde de denne. Dere aner ikke hvor glad jeg ble, og heldige meg fikk med meg en. Min er allerede snart tom, så jeg må nok kjøpe en ny om ikke lenge. Heldigvis har Lyko nå fått inn denne, så da slipper jeg å reise helt til Stockholm for å kjøpe en ny. Dere finner den HER om noen er interresert i å kjøpe den. (Får fortsatt ikke betalt for dette innlegget, men er bare et tips fra meg til dere)


Dette solpudderet fra The Balm bruker jeg kun nå om sommeren. Om vinteren blir det alt for mørkt, men nå som jeg er på ferie er det perfekt. Det gir et kjempefint resultat og man får en kjempefin farge med dette. Jeg bruker det i pannen og under kinnbena, men et lite tips fra meg er og også bruke dette som øyenskygge. Jeg bruker denne som øyenskygge nesten hver dag, og resultatet blir kjempefint! 


Denne blushen fra Elf har jeg brukt dødslenge. Jeg elsker fargen på den, og den gir en så fin farge i kinnene. Jeg er avhengig av blush og synes sminken ser hundre ganger finere ut med litt farge i kinnene. 


Dette er en sparkling dust som komme fra Inglot, og denne bruker jeg som highlighter og øyenskygge. Denne her har jeg brukt en god stund, og den gir den fineste gløde. I tillegg er den sinnsykt fin som øyenskygge, og da spesielt om man sprayer litt av den Prep and Prime sprayen fra Mac på øyenskyggekosten først. Det blir så utrolig fint! Denne blir litt voldsom til hverdag, men nå som jeg er på ferie og vil ha en glødende look er denne perfekt!


Jeg bruker ikke falske vipper på ferie, men jeg bruker heller litt maskara. Dette er min favoritt gjennom tidene, og den gir meg lange vipper med volum. Akkurat det jeg vil ha! 

Til slutt fikser jeg brynene og tar på litt lipgloss for å få den perfekte looken. Og resultatet blir..



Håper dere likte min tutorial på hvordan man får en glødende sommerlook! Det er bare å si ifra om det er noen andre looker dere vil se, for da kan jeg selvfølgelig lage det også♡

 

 

7 kommentarer
    1. Hvordan og hvilke produkter på bryna? Lurte også på hvor i Spania du var for jeg anbefaler virkelig og ta deg en tur til Nerja og La Manga, jeg har leilighet i La Manga og det er kjempe fint der. Kunne du adde meg tilbake på snapchat, jeg heter: julietindeland. Kos deg masse videre på ferie❤❤

    2. Har du og Isabelle tenkt dere en tur til Haugesund og isåfall når. Håper virkelig på at dere kommer en gang og slik at jeg får treffe dere en gang til, jeg synes både du og Isabelle er noen fantastiske personer. Jeg fårstår meg ikke på de som sender hat komentarer til dere, de er nok bare misunnelige. Bare husk at der langt i fra fortjener det!!!!!!❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg