JEG HATER SALG

Hei dere!

Jeg har sovet skikkelig dårlig i natt, så jeg våknet for ikke så alt for lenge siden. Nå skal jeg ta på meg bikinien, og komme meg ut i solen med en gang.

I går var vi jo på shopping, og herregud for et kaos! Salg i alle butikkene, og helt umulig å finne ting. Jeg hater salg, og derfor hater jeg også å gå i butikker på denne tiden av året. Det virker som de bare har spart opp alle klær de ikke har fått solgt på to år, og stapper hyllene fulle av det. Salg er noe av det verste jeg vet om, for jeg vil jo se hva som er nytt i butikkene.

Likevel fikk jeg kjøpt med meg litt i går, og jeg ble veldig fornøyd med det jeg fant mellom alt kaoset av salg.

Nå skal jeg ut i solen, så vi blogges mer etterpå♡

9 kommentarer
    1. Salg er veldig greit for de som ikke har så god råd. Jeg synes det er kjempe greit med salg for da har jeg endelig råd til å unne meg noe nytt i klesskapet 😀

    2. Syntes bloggen din er litt kjedelig om dagen. Du har ikke et spennende nok liv til å poste innlegg hver dag

    3. For folk som ikke får penger på gullfat er salg ganske genialt for.
      For å få de pengene står man på bena på morgenskvisten i 8-12 timer og kanskje ødlegger helsen med å holde seg våken på netter for å tjene penger til å klare seg og eventuelt unne seg ting. Salg er fint for oss som må slite for det.
      Salg er sikkert kjedelig for de som må kjøpe ting for å ha noe å skrive om, de som drar på restaurant for å legge ut bilde av maten og outfiten den dagen og kose seg for å ha noe å skrive om… pengene kommer på et enkelt vis. Kose seg og få penger 👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg