Mitt beste tips på solsenga

Processed with VSCO with s2 preset

ANNONSE

Hei dere! 

Jeg er vel ikke den eneste som synes det er kjempekjedelig å ligge på en solseng for å sole seg? Jeg tror ikke jeg kan komme på noe som er kjedeligere, for jeg blir som regel veldig rastløs. Jeg skulle gjerne ønsket at jeg kunne klart å ligge i flere timer i strekk, men jeg må ha noe å gjøre. Derfor pakket jeg med meg Det Nye til Spania, slik at jeg skulle ha noe å gjøre mens jeg soler meg. Det å lese på noe er det eneste som får meg til å klare å sole meg lenge av gangen. Dette nummeret av Det Nye er nemlig den store ferieutgaven♡

 Processed with VSCO with s2 preset
Jeg har fortalt dere litt om dette bladet her på bloggen før, men for dere som ikke har hørt om det så er Det Nye et blad som inneholder absolutt alt. Alt fra sminke, mote, skjønnhet, livsstil, reportasjer med kjendiser og mye mer. Dette bladet er det eneste jeg leser, fordi det inneholder absolutt alt jeg interesserer meg for. Jeg er veldig opptatt av sminke og klær for eksempel, og i dette bladet for jeg masse tips om det. Det har flere ganger hendt at jeg har sett et klesplagg eller noe i bladet og har løpt og kjøpt det selv etterpå. Så her får man en haug av forskjellig tips!

 Processed with VSCO with s2 preset

I denne utgaven av bladet er det vakre Emma som pryder forsiden, og jeg må nok også si at intervjuet med henne er min favorittdel av bladet denne måneden. Jeg er skikkelig fan av Emma, og jeg synes henne er nydelig! Jeg synes det er så fantastisk at hun forteller sin historie, og jeg tror nok Emma har hjulpet mange som er og har vært i samme situasjon. Jeg digger Emma og jeg synes intervjuet med henne var skikkelig flott!

 Processed with VSCO with s2 preset

I tillegg er dette nummeret av Det Nye en skjønnhetsutgave med et eget Beauty- bilag som følger med. Her får man flere tips til hva slags sminke man kan bruke i sommer. Nå om sommeren liker jeg best en enkel look, men samtidig glødende. Jeg vil ikke ha alt for mye produkt på huden, men heller en lett foundation, øyenskygge med litt shimmer i, en lipgloss eller en kul leppestift med farge, enkel contour, bronzer og litt maskara. Det er den perfekte feriesminken for meg da jeg ikke orker å sminke meg så alt for mye på ferie.

Processed with VSCO with s2 preset

Nå kan du få hele 6 utgaver av Det Nye til kun 199kr, og i tillegg får du med et contour kit fra Makeup Mekka i gave. Dette contour kitet har jeg prøvd flere ganger, og det er kjempebra! Det du må gjøre er å sende en SMS med “MARTINE” til 2205♡ Du kan selv avslutte abonnementet når du ønsker det. 

Fotograf; Nina Holst

Her ser dere contour kitet man får med om man sender en SMS med “MARTINE” til 2205 nå♡

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg