Flytte til utlandet?

Hei dere!

Jeg har vært våken i noen timer, men har for det meste vært ved bassenget. Temperaturen er jo helt fantastisk her, og jeg kunne ikke kost meg mer. Jeg skulle gjerne bodd et så varmt sted i en lengre periode, for hva er vel bedre enn å våkne opp til 30 grader + og strålende sol? Jeg skal hverfall prøve å få reist mye i vinter, for snø og kulde orker jeg ikke. Kanskje jeg skal bo i Spania i noen måneder? Dette har jeg faktisk snakket med Aleksander om, men ingenting er bestemt enda. Jeg håper jeg klarer å overtale han til det, for jeg har såå lyst!

Ny pose, haha!

Bikinien er fra H&M til dere som lurer på det.

Nå skal jeg ligge litt til på solsenga, før vi skal på shopping senere i dag. Det gleder jeg meg veldig til, selvom jeg ikke skal shoppe så alt for mye. Jeg brukte alt for mye penger i London, så nå skal jeg bare kjøpe ting om jeg virkelig vil ha det. Kjenner jeg meg selv rett, så må jeg sikkert virkelig ha alt jeg ser. Haha!

Håper alle får en super dag videre!

14 kommentarer
    1. Du er skikkelig flink til å blogge synes jeg. Kommer med spennende innhold og du blogger ofte! Stå på

    2. Det så godt og varmt ut der hvor du er 😀
      Jeg har skrevet et viktig innlegg om ensomhet på skolen. Vet at du ikke går på skolen og forventer ikke at du skal gjøre dette, men hadde blitt glad om du hadde lest innlegget mitt, også kanskje hjulpet meg å spre videre det som jeg skriver. Ikke at du reklamerer for min blogg, men kanskje skriver om noe av det samme 🙂

    3. ta og skjerp deg.. hvorfor skal du begynne å rakke ned på broren hennes så fort hun poster et innlegg hvor han er med. Folk som deg gjør meg sykt forbanna

    4. Jeg elsker å lese bloggen din😍. Alexander blir lett påvirket ( ifølge pH, men kan være helt feil Fordi nå er dere i Norge uten for murene) så du klarer nok å overtale han men, det er Kjanskje ikke det han egentlig vil. Denne kommentaren var veldig dømmene å overdrivet. Jeg kjenner ikke dere eller forholde deres så ikke ta det innpå deg men plis tenk på det, ikke push noen inn til noe de egentlig ikke vil. Klem🤗

    5. Ser ut som du har det supert!
      Jeg bor faktisk for tiden i syden, nærmere bestemt Korfu, en øy utenfor Hellas!
      Jeg jobber på et hotell som kidsrep, og det er virkelig å anbefale og flytte til utlandet for en periode! Så digg med 30 grader og sol hver dag 🙂 Kos deg masse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg