Liker meg best i bikini

Hei dere!

Nå er jeg endelig i Spania, og det er så deilig! I går da vi landet fikk jeg sjokk over hvor varmt det var, for jeg hadde jo på meg alt for mye klær for temperaturen her. Vi sto opp for et par timer siden, og vi har fått i oss frokost og tatt på oss bikinien. Nå er jeg klar for en uke på det fine stedet her, og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å kose meg masse.

Det er basseng rett uten for huset, så der kommer jeg nok til å tilbringe mye tid. Så det kommer til å bli mye bikini på denne bloggen fremover, men jeg liker meg best i varmen og i bikini.

 Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset

Nå skal jeg få tatt et par bilder til et innlegg som kommer senere i dag, også skal jeg bare ligge ved bassenget. Vi blogges mer senere i dag, for nå skal jeg komme meg ut igjen og bare nyte sommeren♡

18 kommentarer

Siste innlegg