Stress og overvekt

Hei dere!

Akkurat nå blogger jeg fra Gardermoen og skal straks dra videre til Spania. Jeg begynte å pakke en halvtime før vi skulle dra til flyplassen, så jeg var rimelig stresset en periode. Da vi kom frem hadde jeg selvfølgelig overvekt, så det blir ikke noe shopping på meg med mindre jeg får Aleksander til å reise meg tom koffert. Hehe, neida. Jeg gleder meg så mye til og endelig være der, selvom vi lander ganske sent. Jeg drar med broren min, så skal mamma hente oss på flyplassen der siden hun allerede har vært der i noen uker. Nå har vi akkurat satt oss ned på Fridays her på flyplassen, og jeg ble overlykkelig siden de har den gamle menyen her. Jeg har vært veldig lei meg siden de har fått nye menyer i Oslo og ikke lenger har potato skins, men her har de det. Så nå er jeg veldig glad!




Bukse- Topshop  Genser- NAKD  Sko- Nike

Koseklærne er på for flyturen. Er det en ting jeg ikke skjønner meg på så er det folk som reiser i stramme jeans. Jeg må ha på joggebukse og klær som ikke sitter stramt, så derfor pynter jeg meg ikke akkurat når jeg skal ut å fly.



Simenlundee på instagram, jenter! 


Nå skal vi gå innom taxfree før vi skal finne gaten, så går turen til Spania. Nå klarer jeg nesten ikke å vente!

10 kommentarer
    1. Hei Martine<3
      Jeg er ei jente som er ganske *heartbroken" for tida....nå nettopp så såg jeg videoen på din og Isabelle sin kanal på YouTube om utroskap. Det har seg sånn at for omtrent 2 uker siden så var min kjæreste utro mot meg... Vi hadde et UTROLIG sterkt bånd til hverandre, har vert sammen i litt over 10mndr og vi har delt mange gode stunder sammen. Vi har blandt anna hatt sex, noe som jeg ikke angrer på i det hele tatt og jeg har ikke noe negative sider med det å ha sex med han. Kort sakt så har vi hatt det veldig fint sammen og jeg hadde absulutt ikke forventa at dette skulle skje. Tipset som dere gidde i videoen var jo at jeg bare skulle få han vekk og komme meg videre, noe som jeg absulutt ikke har greid. Nå er det sommerferie og vi får ikke sett hverandre i ferien pga reiser osv. så vi har egnt ikke fått snakka noe om det utenom at jeg har sakt at jeg faktisk ble ganske såra å ja... Han har sakt til meg at han lover at det ikke skal skje igjenn og jeg har gitt han en siste sjanse... Er det domt av meg liksom????? Måten han var utro på var at han kyssa/ klemma/holdt hender med ei anna jente og han sa det selv til meg at han var utro, noe som jeg setter utrolig stor pris på. Men jeg vet at viss jeg slår opp så kommer jeg til å såre meg selv, for jeg vet at det ikke kommer til å føles riktig måte å få det bort på:(( han her er en som jeg elsker så utrolig høyt, men det som har skjedd skjærer virkelig i hjertet...
      Akkurat nå så hadde jeg satt utrolig stor pris på om jeg hadde fått noen tips til hva jeg kan si til han eller rett og slett hva jeg skal gjøre...
      Ps: jeg heia på deg gjennom hele ph❤️❤️ Elsker deg og alt du gjør, og jeg hadde elska det enda mer om du som er forbildet mitt hadde hjulpet meg litt❤️ (Sorry for veldig rotete kommentar men klokka er liksom halv 3 på natta😅)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg