Jeg har vært på ultralyd

Hei dere!

I går ble bloggen veldig nedprioritert fordi jeg hadde en del å gjøre. I tillegg var jeg hos bestemor og bestefar mesteparten av dagen, noe som var veldig hyggelig. Beklager så mye isåfall for bloggingen min i går, men nå er jeg tilbake igjen!

Idag har jeg vært på ultralyd med pappa, kjæresten hans og broren min. Som jeg har skrevet før så skal kjæresten til pappa snart få en liten jente, så derfor fikk vi lov til å bli med på 3D ultralyd i dag. Det var så gøy å se ordentlig hvordan babyen ser ut, og det var også skikkelig merkelig å høre hjertelyden.

Jeg har aldri vært på ultralyd før, så jeg synes så klart det var kjempemorsomt. Jeg hadde aldri trodd at man kunne se så tydelig ansiktet på babyen. Nå gleder jeg meg til oktober, for da er det termin♡

25 kommentarer

Siste innlegg