Ukens spørsmål 14

Hei dere! 

Endelig fredag! Nå har jeg akkurat landetr her i Oslo etter alt for mye venting. Flyet mitt var først forsinket i en halvtime, så fikk vi ikke landet med en gang på grunn av mye trafikk på Gardermoen, også tok det en stund før jeg fikk bagasjen. Imorgen reiser jeg til Spania, og jeg gleder meg så mye. Jeg er litt lei meg nå for at jeg måtte dra fra Aleksander, men det er ikke så alt for lenge til han kommer ned til Spania til meg. Det blir koselig! Uansett, så er det jo fredag og det betyr ukens spørsmål. 

Hvordan var det å se Aleksander kysse andre jenter på TV? Det var veldig merkelig. Jeg synes ikke det var gøy, men samtidig var jeg veldig forberedt på å se det. Jeg tror ikke det var veldig gøy for Aleksander heller å se meg kysse andre, men dette var jo noe vi bare måtte godta. Inne på hotellet var vi begge to single og vi var jo ikke der noen av oss for å få oss kjæreste. I ettertid når jeg så det på TV og vi faktisk var sammen var det ubehagelig og jeg fikk en vond følelse inni meg, men det gikk selvfølgelig fint så fort jeg tenkte over at nå er han min. 

Skal du skrive kontrakt med side2 nettavisen? Nei, det har jeg ikke fått spørsmål om. Det vi gjorde i Oslo var å spille inn til en ny sesong av Splay Tester. Jeg trodde det skulle være hemmelig, men tydeligvis ikke. Haha! 

Hvilken type Macbook har du kjøpt? Jeg har kjøpt Macbook Pro igjen, men jeg tror denne er ganske ny. Jeg vet ikke helt om den har noe flere navn enn Macbook Pro, men det er den med over 500 i lagringsplass og touchpad foran. Det er dessverre det eneste jeg vet om den. Haha, den er veldig bra og jeg anbefaler den virkelig. Selvom den er ganske dyr er den absolutt verdt pengene!


Jeg hadde aldri latt typen min bruke så mye penger på meg, hvertfall ikke på en pc. Denne her måtte jeg bare svare på, for det virker som om mange ikke leser innlegget. Aleksander la ut for Macen siden jeg ikke går med så mye penger på kontoen min, da hadde jeg nok brukt alt for mye penger. Han la ut for den, men de pengene er selvfølgelig satt over til han igjen nå. Hadde aldri latt Aleksander bruke så mye penger på meg.

Skal du bli storesøster? Ja, pappa og kjæresten hans venter en jente i Oktober. Blir rart å skulle bli storesøster i en alder av 21 år, men likevel gleder jeg meg! Det blir koselig med småbarn i familien igjen.

​Hvorfor har du sluttet å fikse neglene dine? Har bare hatt en ufrivillig pause fra det. Hun som fikser neglene mine var syk, så ble jeg syk, så har hun reist og så har jeg reist mye. Derfor har jeg ikke fått tid, men jeg skal faktisk fikse de nå i dag. Jeg gleder meg skikkelig, for jeg synes det er så vanskelig å være uten falske negler. I tillegg vil jeg ha fine negler til jeg reiser. Jeg kan skrive et innlegg etterpå og vise dere bilder av neglene mine. Ser det er mange som lurer på hvor jeg fikser de og alt rundt det å sette på falske negler. 


​Er du og Isabelle med i musikkvideoen til One Night Stand? Haha, ja det er vi. Jeg skulle egentlig ikke være med, så jeg kom i joggebukse og uten sminke. Plutselig trengte de meg i videoen, så da måtte jeg låne noe sminke og en bukse. 

​Du trener ikke og spiser veldig usunt. Hvordan klarer du å holde deg så bra? Har du høy forbrenning, eller spiser du bare halvparten av det du legger ut på bloggen? Jeg tror jeg trente fire-fem ganger før jeg reiste til Mexico, og det er vel det meste jeg har trent på flere år. Jeg har nok ganske høy forbrenning, for jeg spiser en del. Jeg tenker aldri over hva jeg spiser, og har jeg lyst på sjokolade spiser jeg det. Men jeg har absolutt ikke en trent kropp, og jeg hadde nok hatt godt av litt trening. Ikke fordi jeg er misfornøyd, men trening er bra. 

Hva er poenget med fin veske, når hele deg oser lubben whitetrash med billige klær og oransje hudfarge? Du ødelegger for de faktisk kler denne vesken. Haha, man trenger da ikke ha en haug av dyre klær for å kjøpe en dyr veske? Jeg bruker sjeldent mer enn 500kr på et klesplagg, og jeg har heller ikke et behov for en genser til 5000kr. Jeg synes de har like mye fint på for eksempel Zara som det de har av klær inne på Michael Kors. 


​Kan du legge ut flere videoer med Aleksander på youtube? Ja, det kommer når han kommer til Spania. Da skal vi få filmet noen videoer og vlogger til dere. Ser det er mange som vil ha en vlogg av bursdagen hans, så det skal jeg selvfølgelig få til. 

​Kan du ha en video der du viser frem leiligheten din? Ja, det kan jeg få til! Det må isåfall bli etter jeg kommer hjem fra Spania, for jeg rekker nok ikke å filme det før jeg reiser. 

​Hvor mye får du i lønn i måneden? Jeg tar ut ca. 15.000kr i lønn i måneden, og det klarer jeg meg fint på. Alt annet som kommer inn spares. 

Stemmer det at man ikke får bruke sminke inne på Paradise Hotel? Hæ, hvor har du hørt dette? Vi fikk lov til å bruke sminke så mye vi ville, men jeg tror ingen gadd å våkne tidligere for å sminke seg til frokosten. Jeg tror de fleste kun sminket seg på de forskjellige seremoniene og festene, er veldig lite vits å sminke seg på dagen når man bader og er mye i varmen. 

Håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på♡ Vi blogges mer senere i dag!

 

 

29 kommentarer
    1. Har Aleksander og Morten fortsatt kontakt, skjønner at det kan fort gå over. Om han ikke ønsker å svare og det har skjedd noe så er det helt greit❤️❤️

    2. Eh, hva faen? Hvor mye hun tjener i mnd eller hvor mye hun tar ut i mnd er vel noe privat. Hvorfor skal alle vite hvor mye hun tjener? Om hun tjener 50 eller hundre tusen er ikke deres bussines !!! Wtf is wrong with u ppl.

    3. Kan du og Aleksander lage en video der dere sier hva dere synes og populære hyttetrender eller jentetrender

    4. hvorfor har du en overskrift der du skriver at han har brukt så mye penger på deg… er bare en overskrift som egentlig ikke tilsvarer innholdet da i teorien 😛

    5. Kan du ha et innlegg om skilsmissen til foreldrene dine? Hvordan du kom deg over det, hvordan du følte det osv

    6. Kan du ha et innlegg om skilsmissen til foreldrene dine? Hvordan du kom deg over det, hvordan du følte det, hvem du bodde hos mest, hvordan forhold de har og litt rundt det

    7. For et usmakelig spørsmål om klær og hudfarge.. Liker at du hever deg over det og svarer voksent tilbake til tross for idiotisk spørsmål 🙂

    8. Føler med deg som får så mye dritt!! Misunnelsen er sterkere enn kjønnsdriften i dette landet, dessverre. Håper du ikke lar det gå inn på deg. Klem:)

    9. Kan du vær så snill å begynne å følge meg på Instagram? Det hadde betydd alt. Håper du svarer))

    10. Det var jo dobbelt, om ikke trippelt eller firedobbelt så mange ganger vi fikk se Aleks kysse andre jenter. Det han og Martine original hadde var jo mye mer spesielt enn dere to (inne på hotellet) han sier jo selv han savner henne på det ekstra klippet med Halvor. Jeg kan ikke huske å se deg kose og kysse med andre på dagtid

    11. Du har så flott blogg, Martine. Din er en av de veldig få jeg orker og har lyst til å lese haha! Du er så motiverende, skjønn og god. Digger måten du takler hat på, og hvordan du er generelt som person!
      Helt sykt hvor fint sminken din smelter inn i huden din, hvordan klarer du det? Hva bruker du?
      Hilsen en som øver seg på å bli like flink til sminke som deg, hahah❤ Du er flott og vakker

    12. Hei❤
      Tips til og lage slim:
      Du trenger: ansiktsmaske, barberskum og linseveske❤️
      Du starter med og ta den mengden du vill med peel-Off maske🌸 Og så ta kanskje tredobbelt så mye barberskum🌸Og så blander du💋 Og så tar du en del linseveske❤️ Hvis det blir klissete tar du oppi mere barberskum🌸

    13. Hei💗
      Jeg jeg lurte på om du og Isabelle kunne snakke om dette på YouTube kanalen deres!😘
      Det er en gutt som driver og snakker veldig stykt om meg på sosiale medier. Han skriver at jeg er en fake bitch og at jeg ikke fortjener å leve. Han har skrive sånne meldinger til meg nå lenge og jeg kjenner denne gutten. Etter han hadde skrivd dette til meg en periode og jeg ikke skjønte noen ting og ble veldig lei meg. Sa han unnskyld og spurte om vi kunne bli venner igjen. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Skal jeg bli venn med han eller ikke?💗
      Elsker dere Martine & Isabelle!😘 Håper dere kan gi meg et svar uansett om det kommer på YouTube eller ikke!😻

    14. Skjønner ikke hvorfor folk synes det er så ille å spørre om lønn, det er privat men en blogg brukes som regel til å dele ganske private ting

    15. Hvorfor driver du å promoterer Beta karoten og at du tar det hverdag når du tydligvis dynker hodet ditt ned i ei bøtte med hvitmaling hver dag. Synst bare det er litt rart

    16. Hun driver vel å promoterer Beta Karoten fordi det er en del av jobben hennes, og noe som hun blir sponset av. Jeg skjønner virkelig ikke problemet ditt om hun går rundt med kritthvitt eller mørkebrunt ansikt. Hun må da få lov til å reklamere for det hun vil, uten å skulle få slengt negative kommentarer til seg fra slike som deg. Herregud, folkens – skaff dere et liv og la andre bestemme over sitt eget.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg