Aleksander har brukt 22.000 kr på meg i dag

Hei dere!

Nå har jeg akkurat kommet hjem til Aleksander igjen fra en tur på senteret. Aleksander brukte alt for mye penger i dag, hele 22.000kr på meg.. For akkurat nå blogger jeg nemlig fra ny Mac. Haha, Aleksander måtte legge ut fordi jeg ikke rakk å overføre. Jeg var veldig lite forberedt på å kjøpe en ny i dag, og jeg tør ikke ha så mye på kontoen av gangen. Derfor la Aleksander ut, men jeg skal selvfølgelig sette over til han igjen med en gang. Jeg er så glad for at jeg invisterte i en ny, for denne jeg har kjøpt nå er helt fantastisk. Tastaturet er mye bedre, den har en touchpad foran, den er kjempe rask og jeg får til og med opp emojier. Hvor kult er ikke det da? Nå gleder jeg meg til å blogge masse fra denne nye Macen, og ikke minst å redigere videoer. Jeg har vært så frustrert i det siste når jeg skulle redigere youtubevideoene, fordi Macen har bare hengt seg opp og gått ut av Imovie midt i redigeringen. Det har vært kjempeirriterende, og nå gleder jeg meg faktisk skikkelig til å redigere hele kvelden. 


 Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset
Nå er det med andre ord en veldig fornøyd jente som sitter og blogger her. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg var i tvil om å kjøpe en ny, for min gamle funker jo nesten ikke lenger. Denne nye er som en drøm i forhold, og den her trengte jeg faktisk.

Nå skal jeg redigere et par videoer til dere, for jeg ligger litt bak med det på grunn av at den gamle Macen var veldig lite samarbeidsvillig. 
 

18 kommentarer
    1. Hvor mye RAM hadde den forrige maskinen? Og hvor mye RAM har den nye maskinen? Det er nemlig godt mulig at du kun hadde trengt å oppgradere RAM-en, så hadde den forrige maskinen kjørt fint og normalt. Dersom denne maskinen har like lite RAM, så vil samme problem kunne oppstå ganske raskt.

    2. Ikke driv med clickbait, det er så lavmål :/ la folk klikke seg inn fordi de liker bloggen din – den er jo så bra!! Og ikke fordi de vil lese sladder og bli skuffa.

    3. Ehh det er ikke clickbait folkens, overskriften hadde ALT med innlegget å gjøre, fordi A brukte jo 22k på martine? Akkurat som det sto i overskriften! Dessuten har martine en jobb å gjøre, nemlig å fange interessen til lesere! Det er akkurat når man er ute etter en ny bok, tittelen fanger oppmerksomheten din! Som martine sa, hun tør ikke å ha så mye penger på kortet sitt og det er forståelig med tanke på hvor fæl visse mennesker er, og hun skal overføre pengene med engang til aleksander!!! Han stoler jo på hun, det er en grunn til at de er sammen. Begge er voksne også, så dermed er kanskje tillitten rundt slike ting litt større? Det er unødvendige kommentarer her, skjerp dere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg