Har Aleksander stor tiss?

Hei dere!

Jeg sitter nå på Gardermoen og prøver å få tiden til å gå. Jeg venter på flyet mitt til Bergen, og jeg gleder meg så mye til jeg er fremme. Jeg savner Aleksander, og jeg er egentlig ganske sliten.

Jeg får så ekstremt mange rare spørsmål her på bloggen, DM på Instagram, Snapchat når jeg har den åpen og til og med Facebook. Noe jeg får ofte er om spørsmål om er hvor stor tissen til Aleksander er. Altså, hvordan kan folk få det til å virke som et naturlig spørsmål? Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk kan tenke at dette er noe jeg kommer til å svare på.

Selvom jeg har fått en ganske stor blogg nå (noe jeg er utrolig takknemlig over), så må noen av dere skjønne at jeg har et privatliv. Det hjelper ikke å mase på spørsmål som hvordan tissen til Aleksander er, fordi jeg kommer nok dessverre ikke til å svare på det.

Jeg prøver å skrive så åpent og ærlig her på bloggen min som overhodet er mulig, men enkelte av dere må skjønne hvor grensen går. Jeg trenger et privatliv selvom jeg blogger, og det tror jeg alle bloggere trenger. Så det å mase om veldig private ting vil nok ikke hjelpe.

Jeg vet veldig godt hvor grensen min går. Jeg har en klar grense over hva jeg vil blogge om og ikke. Jeg vet at mange er nysgjerrige på forskjellige ting, men jeg tror nok ingen av dere hadde delt så private ting på en blogg som har en del tusen lesere hver dag.

41 kommentarer
    1. Sånn spørsmål til ukens spørsmål
      Er det du og Isabella som er med i musikkvideoen til “one night stand”?

    2. Sånne spm blir rett og slett for dumt å spør om, spør du meg. Jeg skjønner heller ikke hvordan de kan tro at du faktisk kommer til å svare på det. La folk ha et privatliv, selvom de er kjente.

    3. Hva mener du med åpen snap? Er d sånn at vi følgere ser din story men du kan ikke se våre selv om vi ligger i hverandres venneliste på snap?

    4. Helt enig me deg martine!! Sykt domme spørsmål, liksom du er kjent men man skal få lov til å ha privatliv
      Uansett elsker bloggen din!❤️
      Spørsmål: kan du og isabelle lage en musikkvideo pø yt kanalen deres?
      ❤️❤️

    5. Hvorfor skrev du på snap at det var et spørsmål du ble spurt altfor ofte, og at du nå ville svare på det på bloggen? Så står det på bloggen at du aldri ville svart på det, noe jeg SKJØNNER. Men hvordan forklarer du hva du skrev på snap? Er det en måte å få lesere på, clickbait? Please ikke synk like lavt som flere andre bloggere. Du kommer ingen vei med å lyve og overdrive, får meg og flere andre til å ikke gidde å klikke neste gang

    6. Karina: Jeg skrev at dette er et spørsmål jeg får alt for ofte, og nå svarer jeg på det. Det jeg svarer er at jeg aldri ville gått ut med noe sånt på en blogg, og at det er sykt at folk lurer på så mye sykt. Jeg håper virkelig ikke du klikket deg inn for å se hvor lang tissen til Aleks er 🙂

    7. Løye hvor mange som snakker shit om de som lurer på hvor lang pikken hans er, når overskriften var at hu skulle svare på hvor stor pikken hans var? Også har alle dere trykket innpå for dere var nysjerrige i det selv …

    8. Sara: Tror folk virkelig at jeg skal svare på et slikt spørsmål? Det sier litt om hvor syk denne verdenen har blitt. Skulle frem til at folk må skjønne hva slags spørsmål som er privat og ikke, men det at så mange så etterlyser hvor stor tissen hans er sjokkerer meg

    9. Selvfølgelig skal du ikke svare på det. Det er så privat. Men du gjør som alle sndre bloggere å skriver spørsmålet i tottelen så det skal virke som du faktisk svarer på spørsmålet. Digger bloggen din. Den er faktisk en av de få bloggene jeg leser. Men jeg er så lei av at bloggere skal overdrive alt på en måte så folk klikker inn å innser at det ikke er noe hype. Mente dette generelt altså, ikke at vi ville vite hvor stor tiss aleks har ahahha.

    10. Du virker som en veldig fornuftig jente som bruker hodet. Ikke kun fordi du ikke velger å svare på spørsmålet men fordi jeg har sett dette i veldig mange settinger.. det er kjempe bra at vi får slike som deg i fokus så andre også kan smittes og tenke like fornuftig!! Supert!

    11. Du kunne kanskje skrevet det du skrev på insta og snap på en annen måte f.eks “På bloggen svarer jeg på hva jeg syns om dette spørsmålet jeg ofte blir stilt”, istedenfor “Hvor stor tiss har Aleks? Svaret finner dere på bloggen!”. Jeg tror ikke folk henger seg opp i det at du ikke svarte på lengden på tissen til Aleks, mer uinteressant kan det ikke bli 😂 De henger seg opp i hvordan du brukte clickbait som en teknikk for å få flere lesere. Flere lesere, på en uærlig måte 🙂

    12. Herregud la no hun være! Er mange av de andre toppbloggerne som kun bruker clickbait på så og si alle innlegg de legger ut!
      Stå på Martine du er helt rå!😍

    13. Alle har et privatliv! Og det at Martine la ut på Snap eller no sånt at hun ofte blir stilt det spm, og svarer på det vil ikke dermed si at hun svaret på Det spørsmålet, det er jo ganske drøyt å dele det med flere tusen folk, et sted går vel grensen. De som hater fordi de trodde hun skulle svare på det er vel også de som håpet på svaret, men ærlig talt, en selv ville aldri gått ut med noe sånt, det er alt for drøyt og noe andre ikke har noe med, i vertfall ikke flere tusen! Og at folk fortsatt spør om sånne ting når hun sier hun ikke svarer på det noe som hadde vært rart om hun hadde gjort er vel idiotisk, fordi ingen har noe med sånne ting, hvor lite respekt kan folk ha egentlig?

    14. Tror det er barn som stiller så dumme spørsmål. Jeg på 20+ kunne aldri funnet på å spørre om sånne ting

    15. Kan du skrive et innlegg om selvtillit? Du virker så trygg på deg selv. Har du f.eks alltid vært det? Evt om du har tips til hva man kan gjøre for bedre den 🙂

    16. Kanskje påtide å få seg en egen gutt/jente, jenter og gutter :-p Da kan dere jo skryte/trashe deres egne kjærester. Og fortelle gud og hver mann,hvordan penisen/vaginaen dems er. Eller tenk om noen gjorde det med dere… 😉

    17. Hvorfor bruke clickbait, du mister sykt mange lesere om du prøver deg på den teknikken^ er ikke vits.. du er helt rå ellers å digger bloggen, men den gjør at jeg å sikkert mange andre ikke trykker neste gang

    18. Nei uff la Martine ha privatliv. Hun er jo åpen og ærlig om nesten alt unntatt det som er over grensa. Alle har privatliv og det er ikke gøy å dele alt ut på bloggen, og herregud de må få lov til å ha sexlivet sitt i fred.
      Martine du er helt rå❤️Fortsett det gode arbeidet og de gode svarene på alt, det er den beste og ærligste bloggen jeg har lest😘Synes ikke Martine trenger hat kommentarer for det sårer og hun er utrolig stek og blir venner med ALLE. Det så vi på ph. Du eier og du er best❤️Elsker også sminken din og hvordan du sminker deg.

    19. Er enig med Karina. Du gjør alt for å få lesere og få folk til å bli nysgjerrig. Ser ikke greia med det. At du alltid skal friste folk via snap osv?? Dine faste loljale følgere kommer til å lese bloggen din uansett hva du frister med.
      Men oss andre derimot gir du bare falske forhåpninger

    20. Herregud ass, noen folk er rare, spesielt de som gir masse hate på en fantstisk person som deg Martine

    21. Når jeg først så det pø snappchat trodde jeg først at du skulle svare med et svar som de som spør håper og få altså ja nei
      Men når jeg begynte ig lesr innlegget ble jeg skikkelig glad son egentlig fordi du tenker på privatliv det er flere bloggete som ikke gjør for de føler de må svare alt
      GIRL POWER I DENNE BLOGGEN❤️❤️

    22. Til dere som stiller dette spørsmålet; hadde dere noen gang kommet til og skrevet noe om deres eget kjønnsorgan på en blogg med flere tusen lesere? Tviler. Så tenk litt før dere skriver ting. Selv om spørsmålet ikke er om Martine handler det fortsatt om noen hun er glad i og som står henne veldig nær. Greit nok at det finnes veldig mye verre ting som folk skriver rundt om kring, men dette var så barnslig at jeg sliter med å finne ord.
      Så til dere som klager over clickbait;
      Trodde dere virkelig at dere skulle klikke dere inn på et blogginnlegg der Martine skrev om penisen til Aleksander?
      Ha en flott helg, og bruk hodet. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg