Jeg er så dum- dagstur til Oslo

Hei dere!

Som jeg nevnte i går må jeg en tur til Oslo i dag. Jeg skjønner ikke helt hva jeg tenker med i blant, for jeg hadde en avtale i Oslo i dag. Likevel glemte jeg så klart dette og bestilte billetter til Bergen frem til fredag. Derfor måtte jeg bestille meg en dagstur til Oslo, og egentlig kunne jeg vel bare droppet å dra tilbake i og med at jeg skal hjem fredag morgen. Likevel vil jeg være så mye som mulig med Aleksander før jeg reiser til Spania, så derfor reiser jeg tilbake til Bergen i kveld. Med andre ord blir dette en veldig lang dag, for jeg har allerede vært våken en stund..

Jeg er så sinnsykt trøtt, men jeg får prøve å sove litt på flyet. Det jeg skal er hemmelig tror jeg, så derfor vil jeg ikke røpe noe. Jeg skal uansett ikke være der før klokken 15.00, så da får jeg tid til å sove litt hjemme også før jeg skal dit.

Isabelle henter meg på flyplassen, og vi vlogger i dag!

4 kommentarer
    1. æææææ ! jeg så deg og isabelle ute på bussholdeplassen, jeg ble så glad men jeg tørr ikke å komme bort. jeg elsker dere og beundrer dere begge !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg