Storytime- det spøkte hos oss 2

Hey!

Jeg så det var mange som likte sist jeg skrev en storytime fra da det spøkte hos oss. Jeg tenkte derfor nå å komme med en oppfølger, for denne historien her er også veldig ekkel. Dette skjedde da jeg gikk i rundt 8/9 klasse, så det er en stund siden. 

Jeg og en gammel venninne satt på kjøkkenet og spiste, og jeg husker at venninnen min aldri hadde trodd på overnaturlige ting. Hun var sånn som bare lo det vekk om jeg fortalte om noe, og hun var helt overbevist om at alt jeg jeg fortalte kun var tull. Så vi satt altså på kjøkkenet, og etter litt kom mamma inn. Hun holdt hunden min Chanel i armene sine, og plutselig begynte Chanel å knurre. Chanel er en veldig snill hund, og det skal veldig mye til før henne knurrer. Likevel gjorde henne dette, og vi skjønte ingenting. Jeg satt med ryggen mot kjøkkenbenken, men venninnen min så rett mot den. 


Plutselig ser venninnen min helt sjokkert ut, og hun bare peker bort på benken. Der sto det et glass og spinte rundt på benken. Mamma sto i døråpningen og så på dette og ingen av oss var i nærheten av kjøkkenbenken, likevel sto dette glasset og snurret rundt. Alle tre ble bare stående å se på dette glasset som snurret, og ingen av oss skjønte noen ting. 

Etter litt stopper glasset å spinne rundt på benken, det vippet frem og tilbake et par ganger før det bare stoppet opp. Alt dette skjedde på rundt ti sekunder, og alle så bare sjokkert bort på benken. Jeg tror ingen av oss helt skjønte hva som skjedde, for hele greia var veldig merkelig. Det finnes ikke noe forklaring på hvorfor et glass skal stå å spinne rundt på benken, eller jeg klarer ikke å finne noe naturlig forklaring på dette. Jeg lurer så sykt på hvorfor dette skjedde, men det får jeg vel aldri en ordentlig forklaring på. Jeg er ganske sikker på at venninnen min trodde på overnaturlige ting etter denne opplevelsen, for hun var nok like redd som meg.

Det kommer flere slike historier fremover i og med at så mange likte det. Jeg synes det er veldig morsomt å høre om historier som dette, men jeg skulle gjerne ha sluppet å oppleve så mye som det jeg har gjort. 

18 kommentarer
    1. Skummelt. Hadde en hendelse hjemme til meg, er ca 1 eller 2 år siden. Klokka var vell rundt midt på natta, plutselig så hører jeg et kraftig dunk fra soverommet til søstra mi. Jeg våkner jo så klart av dette her, jeg går på soverommet hennes og der midt på gulvet ser jeg sminke veska hennes og den store bamsen ligge. Jeg klør meg litt i hode og lurer på hvordan dette her har skjedd. Så jeg legger det på plass igjen, Og skal legge meg til og sove. Etter noen minutter ser jeg soveromsdøra gå fram og tilbake i minst 5 minutter etterpå. Så ble veldig lite med søvn den natta der. Har også sett konturene på en litt eldre mann. Så jeg tørr nesten ikke sove når det skjer sånne ting hjemme.

    2. Høres ut som en ekkel opplevelse, men jeg synes samtidig at sånne historier er spennende å høre om, så gjerne kom med flere om du har.
      Må bare også nevne at du bruker ordet “henne” en del der det skal brukes “hun”. For eksempel skal det være “før hun knurrer” og “Likevel gjorde hun dette”. Sorry for å være rettskrivingspoliti nå, men har sett dette gjenta seg flere ganger på bloggen din og det er bare lettere og mer behagelig å lese en blogg som er skrevet rett.

    3. Hallo😊 Ligge bloggen din!
      Kan du ha en video der du viser frem hva du har på telefonen dine? Hvordan apper du har å hva du annbefaler?❤️

    4. Jeg tror at det spøker, her på tidligere Thons hotel, på Høvik.
      Fordi jeg merka noe slags sterk prompelukt her i dag, og den her lukta var ikke mi prompelukt.
      Så det er noe slags prompespøkelse, i leiligheten min, her på tidligere Thons hotel.
      Og jeg henger ut folk på nettet, med navn og bilde, og er det her prompespøkelset noe slags vendetta mot meg, lurer jeg nå?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg