Min to do list denne uken♡

Hei dere!
I går glemte jeg helt å fortelle dere om hvordan min uke ser ut, derfor tenker jeg å ta det nå. Det er ikke alt for mye som skjer denne uken, men i og med at jeg reiser på lørdag har jeg litt å gjøre før det. 

Fikse neglene mine– Jeg har ikke fikset neglene mine på kjempelenge, og jeg vil ha fine negler før jeg reiser. Heldigvis hadde Daniela som fikser neglene mine ledig time til meg på fredag, så da rekker jeg akkurat å fikse de før jeg reiser. Jeg er veldig usikker på hvordan jeg vil ha de denne gangen, men Daniela er så flink så jeg vet at jeg blir fornøyd uansett. 

Kjøpe bikinier- Etter Mexico har jeg mistet så og si alle bikininene mine. Eller jeg mangler en del til alle, så jeg har ikke et likt sett av bikinier. Enten mangler jeg underdelen eller bikinitoppen. Derfor må jeg ta meg en liten bikinishopping før jeg reiser slik at jeg har bikinier. Det er veldig dårlig utvalg i utlandet av bikinier synes jeg, så derfor kjøper jeg det i Norge.


Hente pakker på posten- Jeg må hente pakker på posten, siden det er så mye jeg vil vise frem til dere i Spania. Jeg gleder meg til å ta fine bilder der nede, så derfor må jeg hente alt som venter på meg på posten. 

Redigere ferdig youtubevideoer- Isabelle og jeg spilte inn en haug av videoer forrige uke, så disse må jeg få redigert. Selvfølgelig klarte jeg å ta med meg feil minnekort til Bergen, så derfor må jeg nok begynne å redigere så fort jeg er hjemme. Det eneste er at macen min er så utrolig treig nå, så jeg tror nesten jeg må invistere i en ny mac snart. 

Pakke ferdig- Dette er det jeg stresser mest med, for jeg sliter alltid med å pakke. Jeg har pakket en del, men likevel føler jeg hele tiden at jeg mangler noe. Jeg går hele tiden og fyller på mer i kofferten min, så jeg kommer jo til å reise med overvekt. Derfor må jeg gå gjennom alt på nytt og heller planlegge antrekk hver dag. Jeg vil jo shoppe litt også, og sånn som det ser ut i kofferten min nå er det ikke plass til det. Haha!


Komme meg på flyet til oslo imorgen tidlig- Jeg skal egentlig være i Oslo til fredag, men som det surrehuet jeg er måtte jeg bestille fly imorgen også. Jeg forteller mer om dette i et innlegg senere, for jeg er faktisk så sykt irritert på meg selv over dette. Skjønner ikke hvordan det går an å være så fjern.

♡Huske å skrive ting ned i kalenderboken min- Dette må jeg bli flinkere på, for det er akkurat dette som er grunnen til at jeg må til Oslo imorgen. Nå skal jeg huske å skrive ned ting der så fort det kommer opp noe, og jeg skal sjekke den boken daglig. Jeg må gjøre det i og med at jeg surrer så mye, så om jeg skal huske alt trenger jeg den boken. 

Har dere noen planer for uken? 

 

6 kommentarer
    1. Jeg skal på en fornøyelsespark i morgen.
      Elsker deg og bloggen din😍
      Kan du og isabelle prøve å lage magisk sand
      ❤❤❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg