Dagens outfit

Inneholder spons

Hei dere! 

Denne dagen kunne ikke vært bedre. Jeg har virkelig kost meg i dag, og akvariet her i Bergen skal jeg definitivt tilbake til. Jeg skal lage et innlegg med masse bilder derfra senere, men nå først tenkte jeg å vise dere dagens outfit. Jeg hadde ikke på meg noe veldig spesielt i dag, men i og med at jeg har fått ekstremt mange spørsmål om hvor både blusen og buksen er i fra tenkte jeg å linke til begge delene nå. 





Bluse- Nakd (utsolgt i hvit, men finnes i svart HER)  Bukse- HER  Solbriller- Kouture  Sko- Primark
 

 

5 kommentarer
    1. Den buksa, når du går inn på junkyard så er den ikke så mørk. Den er egentlig veldig lys, så bestilte du den lyse og så kom den så mørk? For den fantes bare i lys dongeri og svart.

    2. digga skoan du har kjøpt på primark! Men går det an å bestille dem på nettet, til Norge. Fordi eg får ikke Norge opp som et alternativ

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg