Glowy summer look

Hey!
I dag er det sol i Bergen, og da tenkte jeg at jeg kunne sminke meg skikkelig glowy og sommerlig. Jeg elsker å gløde nå om sommeren, og jeg har begynt å bruke et serum under foundationen som gir meg den fineste gløden. Det er bare å si ifra om dere ønsker en tutorial på denne looken, for den er veldig enkel. Det er forresten første gangen på lenge at jeg bruker falske vipper i dag. Det er skikkelig uvant, og jeg hadde nesten glemt hvordan man tar de på. Så nå skjønner jeg hvorfor så mange lurer på hvordan man tar på falske vipper, for i dag sleit jeg selv. Haha! 





Nå skal vi på akvariet her i Bergen, og jeg gleder meg så mye! Jeg har mast om å dra dit siden første gangen jeg var her, men det har aldri blitt noe av. Nå har jeg endelig klart å dra med meg Aleksander, så nå er jeg veldig fornøyd. 

16 kommentarer
    1. Kan du ha en vlogg om at du sminker Aleksander? Jeg elsker looken din! Øyenskyggen å vippene får fremhevet øynene dine veldig! Og fargene på øynene dine er magisk, de blå fargene passer perfekt til deg!:*

    2. Jeg har litt orange/ gyllent hår og lurer da på hvilken farge jeg bør bruke på øyenbrynene mine. De er omtrent samme farge som håret mitt…. jeg føler at uansett hvilken farge jeg bruker blir det helt feil:(

    3. Hei! Så utrolig fint sminket du var her, du er nydelig som alltid! 🙂 Jaa til sminkevideo av denne looken! Klem

    4. Kan du ha en “boyfriend does my makeup” video? Hadde vært sykt kult! Og gjerne flere sminkevideoer der du forteller hvordan du legger sminken din og hva du bruker. Du er så flink og jeg trenger tips:) kult hvis du kunne filme flere sminkevideoer der du bruker mer fargerik sminke også. Du er utrolig pen og flink, Martine! Håper du ser kommentaren min

    5. Kan du lage noen av disse sminke videoene?
      Du og isabbelle sminker dere i blinde
      Du sminker Aleksander
      Aleksander sminker deg
      Mixed up makeup challenge

    6. Du er utrolig vakker! Hvis du vil slippe å bruke løsvipper, så anbefaler jeg deg å prøve iGlows vippeserum. Det funker seriøst som bare det! Jeg begynte med det fordi vippene mine var helt ødelagt etter dårlige vippeextensions, og etter et par måneder kunne jeg se ganske stor forskjell. Nå har jeg brukt det i nesten et år, og det er hele tiden folk som spør meg om jeg har på vippeextensions når jeg kun har på mascara 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg