Pakk med meg til Spania

ANNONSE

Hei dere!
Nå er det under en uke til jeg reiser til Spania, og jeg gleder meg så mye! Jeg reiser neste lørdag, og nå klarer jeg nesten ikke å vente. Jeg snakker om denne Spaniaturen hele tiden, men det er fordi jeg elsker å reise. Jeg blir som sagt borte i 16 dager og jeg skal være to forskjellige steder i Spania. Først reiser jeg til et sted ved Torrevieja og etter 8 dager reiser jeg til Villajoyosa. 


Jeg er allerede godt i gang med pakkingen, og det har jeg vært en stund nå. Jeg gleder meg jo så mye til å dra, så sommerklærne er allerede i kofferten. En ting som også skal få plass i koffterten min er noe jeg har brukt i flere måneder nå, og som helt klart har blitt en favoritt. Nemlig Betakaroten Gold. Jeg begynte å bruke dette for en god stund siden, i og med at jeg vil være så klar for Spania som mulig. Jeg har tatt en kapsel i flere måneder nå, men jeg skal så klart ha med meg en boks til Spania også. Jeg kommer til å fortsette med en kapsel daglig selvom jeg er på ferie slik at jeg skal oppnå det beste resultatet. 


Betakaroten Gold skal gi meg en dyp og varig brunfarge og den skal gi meg en bedre beskyttelse mot solen noe som passer meg perfekt. Jeg vil jo så klart komme hjem med den fineste brunfargen, så derfor skal denne helt klart med i kofferten. For dere som er veganske er også dette perfekt, for dette produktet er helt vegansk. Jeg gleder meg til å vise dere resultatet etter 16 dager i solen!


Akkurat nå har jeg en konkurranse på min instagram der tre heldige vinnere kan vinne to bokser hver med Betakaroten Gold. Dette er den perfekte reisevennen, så om dere også vil bli skikkelig brune og fine i sommer, og ikke minst få en brunfarge som varer lenger ville jeg meldt meg på. Dere finner konkurransen på instagramen min som er Martinelunde​. 


Jeg har også en rabattkode til dere fra Good For Me. Denne rabattkoden gir dere 20% rabatt på Betakaroten Gold, og koden vil vare i en uke. Rabattkoden er “Martine20″. Det gjelder å være tidlig ute med å bestille, spesielt om man skal på ferie. Dette produktet funker like bra her i Norge, for det er jo meldt masse fint vær her også. Man trenger faktisk ikke å være eksponert for direkte sollys for at dette skal funke, men best resultat får man selvfølgelig av å være i solen♡

16 kommentarer
    1. Til neste girltalk video kunne dere snakket om dette?: Kjæresten min har andre jenter på snap, men det er en bestemt jente han jobber sammen med som han skriver mye med og grunnen til at jeg ser det er fordi de er bestevenner på snap og når de er på jobb sammen skal de alltid sitte sammen og hun tar ofte bilder av han og selfier med han selvom det jobber fler gutter der og selvom hun er gift kommer det fler bilder av kjæresten min på storyen hennes enn hennes egen mann. (har henne på snap) Føler hun bare legger det ut for å gjøre meg sjalu men er ikke sikker. Har jeg noen grunn til å være bekymret eller er det bare jeg som overreagerer?

    2. Skal du ta selvbruning før du reiser til Spania? Vil fargen forsvinne i klorvann og rinne av når man svetter? Lurer på gjøre dette selv før syden men er så usikker. Har du noe erfaring rundt dette?

    3. Vi skal til torrevieja samtidig som deg! Anbefaler deg å prøve ut resturanten “el muele” eller nikki beach. Keeperen har dog verdens beste drinker. Alt ligger i selve byen langs sjøen. Ha en God tur! 🙂

    4. Ååå, jeg skal også til Torevieja i Spania. Skal dit om 10 dager, kanskje vi møtes. Et tips, det er sykt fint å handle på “La Zenja” det er et enormt kjøpesenter, og det er sykt koselig dær! Omg, håper jeg møter deg!! <33 Kan du pliiiis blogge om hva du skal gjøre på de forskjellige dagene?? 😉

    5. Forstår veldig godt at så mange sliter med selvbilde og utseende når du og alle andre bloggere “reklamere” om hvor brune og fine dere vil bli på ferie..
      Husk at ikke alle har råd til å dra utenlands! måten du vinkler innlegget virke det nesten som at brunfarge er det viktigst med sommeren og i mine øyne blir det helt feil 😬
      Dette gjelder generelt de fleste rosabloggerne så mener ikke å “henge” ut deg på noen som helst måte her, men kanskje du bør tenke litt over hvordan du skrive, du har tross alt har mange unge og usikre følgere 😊😊
      Jeg elsker å lese bloggen din og syns du gjør en god jobb!! men akuratt når det gjelder reklame og sponsede produkter synes JEG at du har litt å gå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg