Girltalk Video- “Kjæresten min har vært utro”

Hei dere! 

Da er det endelig klart for ny video på youtubekanalen vår igjen, og denne gangen tenke vi å begynne med en ny spalte. Vi tenkte å starte med girltalk, slik at dere kan få svar på det dere lurer på. Om det er noe dere ikke tør å snakke med noen andre om, så kan vi heller snakke litt rundt det og komme med våres tips. Derfor kan dere legge igjen en kommentar som anonym her på bloggen om dere ønsker det. Ingenting er flaut å spørre om, vi synes hvertfall ikke det. 

Husk å abonnere på kanalen vår som dere finner HERog husk at når vi når 30.000 abonnenter kommer det en ny slimvideo. Trykk på tannhjulet og 720p for best kvalitet. 

Håper dere liker videoen♡

51 kommentarer
    1. Veldig bra video! Kunne dere snakket og gitt litt tips om hvordan å bli kjent med en gutt man så og si nesten aldri har snakket med? Synes dette er veldig vanskelig, så det hadde vært veldig fint om dere kunne snakke om noe sånt<3

    2. Kan du skrive et innlegg der du fortelle Hvordan du oG Aleks ble sammen og kan Aleksander sminke deg på video

    3. Hei, kunne dere snakket om hvordan det er å ha sex for første gang. Jeg gruer meg litt og vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Tusen takk elsker dere❤️

    4. Super bra video! Lag mye mer, gleder meg<3 kan dere ha en tale om hvordan få en gutt til og like deg, beste triks? Elsker dere begge to!<3

    5. Hele fokuset her var jo hvem av partene som vinner, noe som burdevære rivende irrelevant. Dere har liksom glemt hele kjærlighetsaspektet, der det kan dreie seg om en person man har elsket i flere år, og er en del av deg og livet ditt. Men altså, Martine du har aldri hatt kjæreste før, så sannsynligvis heller aldri hatt kjærlighetssorg. Dere kan ikke sitte der å si “jeg lover det blir bedre for hver dag som går´´, når sannheten er at nei, det trenger det ikke gjøre. Om dere skal fortsette med denne spalten, kanskje dere kan snakke om ting dere har litt mer greie på?

    6. Utrolig lite reflektert samtale.. Sorry ass, men dere hjelper jo ingen med det greiene der. Det blir som å si til noen som har skadet seg “Ikke tenk på det, det gror etterhvert´´! I stedet for å vise at du forstår at personen har det jævlig, og at det er helt naturlig. Det dere gjør i denne samtalen er jo å bagatellisere folks emosjoner. Og jeg kan LOVE deg, at hvem av partene som “vinner´´ ikke har en dritt å si for hvordan man føler seg når man har kjærlighetssorg. Med mindre man har et veldig stort ego, men da burde man egentlig være singel

    7. Trenger hjelp! Er interessert i to gutter og snapper med begge to hele tiden. Men jeg har holdt på med begge to en veldig lang stund så føler at jeg må velge snart. La oss kalle dem Lucas og Mads. Mads er litt tilbakeholdene og vil helst holde det om oss hemmelig. Også er han veldig viktig på det med alder, siden jeg er to år yngere enn begge to. Men Lucas er litt mer på og vil at alle skal vite om oss, han bryr seg veldig lite om alder og sier at jeg er like perfekt om jeg er like gammel som han eller om jeg er yngere. Har holdt på med Mads mye lenger enn Lucas men jeg er like glad i dem begge to. Hva skal jeg gjøre?

    8. Til anonym. Gå for den du ble interessert i sist. Hvis du hadde likt den første “best” hadde du aldri blitt interessert i den siste.

    9. Kan dere snakke litt om silikon i en video? Siden begge har det har dere litt erfaringer rundt det, vet du har skrevet om det på bloggen men hadde vært kult om dere begge kunne snakket om det da jeg vurderer dette selv!:)

    10. Til neste girltalk: jeg snakker med en gutt på snap, men han tør ikke å møte meg i virkeligheten! Vi begge er ikke så veldig frampå…. jeg har akkurat fjernet han på snap fordi jeg ikke orker og tenke på han… han liker ei annen som har kjæreste, men sier til meg at han har gitt opp. Hvordan går det liksom an og gi opp noen man virkelig elsker? Og hvordan kan jeg få han interessert i meg?❤️😖 ( og foresten, JEG EEEEEEEEEEEEEEEELSKER DEG!!!!)

    11. Jeg har fler forslag… jente drama, Gutter og forelskelse,mensen og pubertet, vanskelige valg. Osv… foresten ELSKER bloggen din❤️❤️

    12. Hei,
      til neste video kan dere PLIS snakke om kroppspress.
      Dere gjorde det tryggere og følte meg tryggere
      elsker dere begge enormt.

    13. Jeg drev med en gutt, vi snakket mye sammen og jeg trodde han var sånn snill osv. Men da jeg var hos han det eneste han ville var å ha sex med deg, jeg var dum nok og gjorde det. Etter det blokkerte han meg på alle sosiale medier og sa aldri unnskyld. Det var også første gangen min, jeg trodde jeg var klar men jeg var ikke det… Det er det verste som har skjedd med meg. Følte meg så dritt sykt lang periode etter det skjedde. Og jeg jeg gjør det fortsatt. Jeg prøver jo og oppmuntre meg selv og si at han er bare drittsekk, og legger alt skylda på han men det var jo min skyld også.. etter det har jeg på en måte blitt sånn “fuckgirl” , bryr meg ikke om jeg sårer gutter etter at jeg har blitt såra. Så vet ikke hvordan jeg skal liksom bare glemme det. Jeg sier jo til meg selv og andre at jeg er jomfru jeg bare prøver å glemme det. Bestevenninna mi har hjelper meg mye, dagen etter det skjedde var jeg helt knust men henne fikk meg alltid til å le.
      Kan dere snakke om det til neste video?

    14. Har du opplevd utroskap Martine? Hadde det vært en mulighet for deg å snakke om omstendighetene rundt dette og hvordan du gikk videre?
      Pleier ikke å kommentere på blogger, men må si dette innlegget og youtube vidoen traff meg veldig. Opplevde at han jeg var sammen med var utro mot meg etter vi hadde vært sammen i flere år og han ble sammen med den han var utro med… Da jeg ikke ønsker å bli gjenkjent på nettet kan jeg ikke gjengi flere detaljer, men jeg kan nesten ikke beskriver hvor jævlig det er og var. Selvtilliten og selvfølelsen er på bånn, man føler seg verdiløs og tråkket på. Jeg er helt enig med deg at utroskap er ødeleggende for et annet menneske!

    15. For noen uker siden gjorde jeg det slutt med kjæresten min etter nesten tre år, noe som er veldig tungt for meg. Vennene mine hadde sagt i lang tid at han ikke var bra for meg, og at jeg burde slå opp med han, men når jeg endelig klarte å gjøre det, skjedde det noe rart. Nesten alle vennene mine begynte å henge med eksen min, noe de aldri har gjort før. Jeg føler meg dolket i ryggen, og helt alene med alt savnet, fordi de jeg trodde var nærme meg, begynte å være med han hver dag. Ingen av de har spurt hvordan det går med meg, og det sårer meg veldig. Til slutt fikk jeg nok, og sendte melding til eksen min, og spurte hva som skjedde, og han ringte meg midt på natten og kjeftet på meg. Venninnene mine og han har snakket stygt og ned om meg, bak min rygg, og jeg ville bare sette en stopper for det. Denne uken ba eksen min meg over, slik at vi kunne snakke, men det eneste han ville var å ligge med meg, og be meg gå etterpå. Jeg føler meg brukt, og det å ligge med han var det siste jeg ville, og det visste han, likevel tvinger han meg. Nå sitter jeg her alene, og aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg får daglig bilder av venninnene mine at de er med han, og jeg ser de alltid sammen når jeg er ute. Jeg vet ikke hva jeg ska gjøre, for å komme meg over dette, har du noen råd? Til å komme meg over personer som ikke vil meg godt? 😞

    16. Jeg hadde sex med en gutt da han hadde kjæreste, og jeg kjenner på at det ikke er greit når jeg hører dere og andre snakke om det. Selvom det var han som hadde kjæreste og ikke jeg, og selvom det var han som var “på”. Jeg er absolutt ikke en person som kunne gjort noe liknende selv, men det var noe med han og vår fortid som gjorde at jeg gjorde det der og da… og jeg fikk også vite i etterkant at hun også hadde vært utro.
      Herregud nå skal ikke jeg begynne å legge skylda på andre, for det var ingen andre enn oss to som kunne bestemt det. Men jeg vil liksom ikke bli sett på som en fæl person likevell, for det føltes så enormt rett der og da!
      Det er kun et fåtall av mine venner og et enda mindre fåtall av hans venner som vet om dette. Ikke vet jeg om det er bra eller ikke.
      Vet ikke hva jeg vil me denne kommentaren, kanskje jeg bare vil ha en slags bekreftelse? Men jeg håper dere kan svare eller si noe om dette uansett.

    17. Kan dere snakke om sex? så usikker når det kommer til rundt dette. Hvordan vet man liksom hva man skal gjøre? Hva om man ikke blir våt nok så det blir problematisk å få penisen inn? Og hva om gutten ikke kommer, gjør man noe feil? Og gjerne blowjobs tips

    18. Martine du minner meg om en dådyr, haha <3
      Hva er galt med leppene til Isabel egentlig, de er oppdelt! No offence, dere er så søte og utfyller hverandre veldig bra.

    19. Veldig moro at dere begynner med det! Eneste er at jeg syns det blir litt mye med snakking og sminking. Sminken tar liksom fokuset bort fra temaet. Så jeg håper dere bare snakker om temaet neste gang – blir litt mindre forstyrrende 🙂

    20. Digger dere begge to, veldig søte jenter!
      Men Isabelle jeg vet ikke hvem du fyller lepper hos, men tror du bør bytte sted for overleppen din virker som er fylt veldig “feil” og klumpete. Håper du får tømt den og fyllt opp på nytt et bedre sted. Anbefaler den på eger skin clinic på det sterkeste! :))

    21. Du sa for noen dager siden at Aleks er din første kjæreste. Nå sier du at du har opplevd kjærlighetssorg og utroskap før. Skal du fortsette å lyve?

    22. Det virker ikke som om du er klar over at Aleksander var utro x antall ganger med sin forrige kjæreste. Virker ikke som om du er klar over at han har en eks heller, for i den ene videobloggen sier du at Aleksander bare har vært i Stavanger en gang, men eksen til Aleksander er fra Stavanger og han har vært der flere ganger. Pass på følelsene dine, for Aleksander har vært helt jævlig mot andre jenter før og jeg håper for din skyld at han har forandret seg.

    23. Ho venninna di må ha sett seg blind på fillers eller noe.. Leppene hennes ser absolutt ikke bra ut. Men det er såklart ikke hennes feil, at noen har gjort en dårlig jobb! Kan anbefale volvat på det sterkeste, de vil aldri slippe ut en klient med et sånt resultat

    24. Hei! Jeg har noen tips til hva dere kan snakke om, noe som jeg hvert fall ville sett på om dere lagde video om av dette. 1. Selvtillit og Selvbilde 2. Kjærlighet 3. Sex 4. kroppspress 5. merkeklær

    25. Åå! Trengte virkelig og se denne videoen nå. Supert at dere tar opp slike temaer. Så føler “vi” oss ikke så hele alene. Fant just ut at kjæresten min etter 4 år, har vært utro og gjort ei gravid. Er helt knust og ødelagt. Det er bare så vanskelig og glemme alt, og han. Så jeg tenkte neste video, kan dere ta en følger opp? Sånn eks om kjærlighetssorg.

    26. Hei! Det er en gutt jeg sliter med å forstå. Jeg vet ikke helt hva som er greia mellom oss, men det er noe. Vi snakker ikke så mye om følelser. 2 gangen jeg var hos han, hadde begge to mistet jomfrudommen. Det var liksom ikke andre gangen vi møttes, men andre gangen vi faktisk var alene sammen. Jeg føler av og til at han på dn måte er skikkelig care, men samtidig ikke. Jeg er veldig redd for at han bare er ute etter sex. Mange av vennene mine sier at han ikke er det, men i sånne tilfeller som nå (der han er care) så føler jeg det. Har dere noen tips??

    27. Syns det ble slitsomt å se på etter kun 2 min, dere snakker for mye i munnen på hverandre og avbryter hverandres setninger hele tiden

    28. Som mange sier så prate dere mye i munnen på hverandre, personlig synes jeg også du må la Isabelle snakke seg ferdig, haha! Og jeg syntes det var greit å se at dere sminker dere samtidig, men det ble mye på en gang da dere samtidig skulle si hvilken sminke dere bruker, det kan man jo ha i en sminkevideo, synes jeg da. Er bedre å holde seg til tema, og kanskje dere kan lage en liten liste med ting dere skal si, i kronologisk rekkefølge, som et manus på en måte, som ligger foran dere. Da får dere kanskje fram ting på en bedre måte. Hvis dere ikke nistirrer ned på arket, da vil heller ingen skjønne at dere har manus/stikkord.
      Videoen var uansett kjempefin, bare hold dere mer til tema kanskje? 😀

    29. Må si meg enig i en kommentar lengere opp om at dette var en lite reflektert video. Har man vært ilag i mage år og elsker hverandre, kan man fortsatt ha et lite glipp. Utroskap er ikke det værste i verden! Ja det er en forferdelig smerte, men hvis kjæresten din er villig til å gjøre absolutt alt for deg i ettertid blir det mye lettere. Jeg regner med at du ikke opplevde dette når noen var utro mot deg (med tanke på hvordan du snakker om dette), og da er jeg enig i at man bare skal komme seg vekk, men hvis han/hun gjør alt for å fikse dette i ettertid er det ikke rett å bare drite i han/hun. Alle kan gjøre en feil – ja gjør han/hun det på nytt er det ikke noe å snakke om engang.

    30. Dette hjalp meg insane mye. Akkurat dette jeg trengte å høre nå. Sykt hvor perfekt timing deg var, men trenger mer hjelp. Jeg klarer ikke å komme meg over han. Jeg er desp! Jeg pleier egt ikke å kommentere sånne ting som dette, men jeg er faktisk desperat.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg