Gårsdagens outfit

Hei dere!

Håper dere har hatt en fin søndagsmorgen til nå. Her i Bergen regner det (sjokk), så vi har planer om å bare ha en kosedag inne med filmer og godteri. Egentlig var planen å dra på akvariet i og med at jeg vil få med meg litt av Bergen, men det får vi heller ta imorgen. 

I går var Aleksander og jeg på en liten date, og jeg koste meg så mye! Jeg tenkte å fortelle mer om det senere, men i mellomtiden kan dere få se hva jeg hadde på meg i går. Toppen jeg hadde på meg er ny, og den fikk jeg fra Kouture. Den er så fin og jeg gleder meg masse til å bruke den fremover! Både jakken og toppen er sponset fra Kouture, men jeg får ikke betalt for å skrive dette. Og ja, jeg bruker veldig mye svarte klær. Haha! 






Jakke- Kouture  Topp- Kouture  Bukse- BikBok  Sko- Primark  Veske- Chanel 
 

 

13 kommentarer
    1. Heiii❤❤❤❤❤
      Hvordan går det med deg? Martine du er en så flink blogger og jeg syntes at det bør finnes fler e mennesker som deg på jorda! 😍 martine, du er ubeskrevelig, klarer ikke beskrive sånne fine mennesker som deg😘 du er motivasjon for mange, inspirasjon og mye mer ! Love u!!
      Men kunne du ha svart på meldingene mine på insta?❤
      Hadde betydd verden for meg❤
      Håper du forstår!💗💗💗💗💗💗💗👌💗💗💗💗
      Ha en fin dag videre din perfekte skapning

    2. Så fine klær du passer perfekt til det antrekket
      Alex er heldig som har deg
      Elsker deg og bloggen din
      Håper jeg møter deg en gang
      Du er et stort forbilde
      Love u😍😍❤❤❤

    3. Du trener ikke og ser ut som spiser så å si det du vil og at det ikke er fullt så sunt, men hvordan holder du deg så bra?? Har du høy forbrenning eller bare spiser du sånn halvparten av maten du legger ut på bloggen? Du er sykt heldig som er så pen:(((

    4. Du har kjempe fin stil Martine!😍
      Elsker bloggen din! <3 🙂
      Hvis du og Isabelle skal lage ny slim video, så har jeg sendt deg tips på dm på ig og linka deg en video som funker 🙂

    5. Hei! 😊 Vet du har skrevet litt om silikon før og hvor mye du la inn, men er det runde implanter og er det over eller under muskelen? Hva gjorde at du eventuelt valgte det du valgte? 😊

    6. Hei, du har helt sykt fin stil!❤️ Selv syntes jeg at jakken ble litt for mye, men det er bare min mening. Elsker toppen❤️ Den var veldig fin😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg